Instagram ürün etiketleme yollarını sizler için derledik. Instagram’da ürün etiketleme nasıl yapılır bu yazı ile öğrenebilirsiniz. Instagram’ın aylık bir milyardan fazla aktif kullanıcısı var. Instagram‘ı iş için kullanmak, ürünlerinizi çok sayıda insanın önüne çıkarmak için mükemmel bir uygulama. Instagram işletmelerin, ürün satın almak isteyen kullanıcıları, satın alma işlemini gerçekleştirebilecekleri web sitesine yönlendiren Instagram alışveriş etiketlerini kullanmalarına artık izin veriyor.
Web sitenize trafik çekmek için alışveriş yapılabilir Instagram etiketlerini kullanmak, site ziyaretlerinizi ve satışlarınızı önemli ölçüde artırabilir. Ürün etiketleme özelliğini kullanan Natori, web sitesinin trafiğini yüzde 1.417 oranında artırmayı başardı. Magnolia Boutique, Instagram ürün etiketlemesini kullandığında gelirinde yüzde 20 artış gördü.
Instagram AVM oluyor: Artık herkes ürün etiketleyebilecek
Instagram ürün etiketleme
- Bir gönderi oluştururken etiketleme menüsüne erişmek için Ürünleri Etiketle’ye dokunun.
- Bir resim seçin ve ardından Ürün Etiketleri düğmesine dokunun.
- Bir ürünü etiketlemek için kataloğunuzu ziyaret edin ve tanımlamak istediğiniz ürünü arayın.
- Adımları tamamladıktan sonra bitirmek için Bitti’ye dokunun.
Instagram Hikaye ürün etiketleme
- Başlamak için çıkartma sembolüne dokunun.
- Bir ürünü etiketlemek için Ürün bağlantısı etiketine dokunun ve etiketlemek istediğiniz ürünü seçin.
- Ardından yayınlayın.
Reels ürün etiketleme
- Markanızı oluşturduktan sonra ürünlerinizi etiketlemek için Ürünleri Etiketle’ye gidin.
- Öne çıkarmak istediğiniz öğeleri veya koleksiyonları ekleyin.
- Bitti’ye dokunun ve paylaşın.