Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

Sodexo yoluna Pluxee olarak devam ediyor

Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, artık tüm dünyadaki faaliyetlerine, ayrıcalıklarla dolu bir dünyanın kapılarını açan yeni bir çalışan deneyimi markası Pluxee olarak devam edecek

by DIGITAL REPORT
16/06/2023
in Marka
Sodexo yoluna Pluxee olarak devam ediyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri yeni hedefleri doğrultusunda artık Pluxee markası ile yoluna devam ederek, yan haklar ve çalışan bağlılığı alanındaki global marka konumunu bir adım daha ileri taşıyor. Tüm paydaşları için değer yaratarak büyüme stratejisini güçlendirmeyi hedefleyen Pluxee, çalışan dünyasındaki değişimler ve çalışanların bireysel esenlik beklentileri doğrultusunda, hayatı kolaylaştıran çözümler geliştiren iş ortağı olarak müşterilerini daha fazla desteklemeye hazırlanıyor. Sodexo Grubu’ndan aldığı vizyon ve değerlerin gücünü de arkasına alarak yan haklar ve çalışan bağlılığı alanında fark yaratmaya hazırlanan Pluxee, yeni markanın kattığı güç ile, Sodexo Grubu tarafından 5 Nisan 2023’te duyurulan yeniden yapılanma projesiyle borsada ayrı olarak işlem görme sürecinde önemli bir adım atacak.

Pluxee Genel Müdürü Aurélien Sonet, konuya ilişkin yaptığı açıklamada;

“Pluxee büyüyen bir pazarda vizyonumuzu ve güçlü hedeflerimizi somutlaştıran genç, dijital, pozitif ve yenilikçi bir marka. Bu marka ile kendimizi yeniden tanımlıyoruz. Güçlendirilmiş kimliğimiz, müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için bizi farklılaştıracak en önemli unsur olacak ve özellikle dijital alanda yeni yetenekler için daha çekici olmamızı sağlayacak.” ifadelerini kullandı.

Neden yeni bir marka?

Pluxee, şirketlerin gelişmiş ve dijital bir çalışan deneyimi için tercih ettiği güvenilir iş ortağı olarak; yeni kimliği sayesinde, son derece dinamik bir pazarda kendini daha güçlü bir şekilde farklılaştırmayı hedefliyor. Büyük değişimlerin yaşandığı iş dünyasında şirketlerin çalışanlarına yenilikçi ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşterilerinin işveren markalarını güçlendirmesini sağlayacak Pluxee, çalışanların ise hayatlarında değerli olan her şeyi dolu dolu yaşamalarına destek olmayı hedefliyor. Pluxee, 31 ülkede faaliyet gösteren güçlü bir oyuncu olarak; yaklaşık 45 yıllık tecrübesi, sağlam performansı, ana hissedarı Bellon ailesinin vizyonu ile uzun vadeli kararlı duruşu ve çalışanlarının bağlılığının temelini oluşturan KSS taahhütleri sayesinde, büyüyen ve henüz tam keşfedilmemiş bir pazarın potansiyelini ortaya koymaya hazır durumda.

Sodexo yoluna Pluxee olarak devam ediyor
Sodexo yoluna Pluxee olarak devam ediyor

Pluxee güçlü bir stratejik plana hizmet edecek. Pluxee 2025 stratejik planı kapsamında; özellikle KOBİ’ler arasındaki penetrasyon oranını yükselterek en başından beri ana faaliyet alanı olan yemek ve gıda avantajları işini ivmelendirmeyi hedefliyor. Satın alma gücünü ve çalışan bağlılığını desteklemek için iyi yaşam, hediye ve ödül ile ulaşım ürünlerinin kapsamını genişletecek olan Pluxee, tek bir dijital platform aracılığıyla hizmetlerini müşterilerinin çalışanları için daha erişilebilir hale getirmeyi amaçlıyor. Pluxee, bu hedeflere ulaşmak için 2025’e kadar her yıl cirosunun yüzde 10’u ile teknoloji yatırımı yapacak.

Pluxee, otonom bir strateji benimseyerek; Sodexo Grubu’nun Nisan 2023’te duyurduğu, yeniden yapılanma yoluyla borsada ayrı olarak işlem görme projesine bağlı olarak modern ve dijital bir vizyonu, ideali ve konumlandırmayı yansıtacak. Pluxee, stratejik planını hayata geçirmek için kendi yönetim yapısı ve kurum kaynaklarına sahip olacak.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Röportaj: Sodexo FlexoGift ile çalışanların yardım, destek ve ödülleri dijitalde

Pluxee tüm paydaşları için değer yaratıyor

  • 500.000 müşterisi için verimli ve cazip bir dijital ekosistem temelinde her zamankinden daha bütünsel, zengin ve çeşitlendirilmiş çözümler sunarak değer yaratıyor.
  • 36 milyon tüketicisi için daha fazla özgürlük, sorumlu tüketim seçeneği ve daha fazla satın alma gücü sunan kişiselleştirilmiş hizmetler ile değer yaratıyor. Brezilya’da ve Fransa’da her gün 6 milyon, Hindistan’da 3,5 milyondan fazla ve Türkiye’de yaklaşık 1,5 milyona yakın kişi Pluxee hizmetlerini kullanıyor.
  • 1,7 milyon üye iş yeri ekosisteminin, günlük hayatlarını kolaylaştırarak satış noktalarındaki trafiği artırmaya yardımcı oluyor. Pluxee aynı zamanda veri aracılığıyla tüketicilerini daha iyi anlamalarını, onlarla etkileşime geçmelerini sağlayarak değer yaratıyor.
  • Kamu kurumlarına sosyal inovasyon yapma imkanı sunarak; çalışanlarının ve serbest meslek sahiplerinin yeni ihtiyaçlarını karşılamaları, sosyal yardım harcamalarını yönetmeleri için değer yaratıyor. Pluxee, Avrupa’da yılda 4 milyar euro tutarında sosyal yardımı yönetiyor.
  • 5.000 çalışanına, milyonlarca bireyin yaşamlarında pozitif etki yaratmaları için imkan veriyor ve böylece aidiyet hislerini güçlendirerek değer yaratıyor.

Havas Grubu bünyesinde faaliyet gösteren Conran Design Group Ajansı ile tasarlanan Pluxee, Ağustos ayında Brezilya’dan başlayarak halihazırda faaliyet gösterdiği 31 ülkede kademeli olarak hayata geçirilecek.

Tags: featuredPluxeesodexo

İLGİLİ YAZILAR

The Game Awards 2023 kazananları; Baldur's Gate 3 ve Alan Wake 2
Teknoloji

The Game Awards 2023 kazananları; Baldur’s Gate 3 ve Alan Wake 2

by Bünyamin Furkan Demirkaya

7 Aralık'ta düzenlenen The Game Awards 2023 kazananları, geçtiğimiz yılın en iyi oyunlarını ve geliştiricilerini onurlandırıyor. Ayrıca bizleri oyun dünyasının...

Read more
BluTV Warner Bros'a satıldı
Teknoloji

BluTV Warner Bros’a satıldı

by Bünyamin Furkan Demirkaya

Sıfır Bir, Behzat Ç. gibi yapımlarla ünlenen, sevilen yerli dijital içerik platformu BluTV Warner Bros'a satıldı. Yapılan satışla birlikte dünya...

Read more
Reddit Recap 2023 nedir ve nasıl kontrol ederiz
Teknoloji

Reddit Recap 2023 nedir ve nasıl kontrol ederiz

by Bünyamin Furkan Demirkaya

Reddit Recap 2023 sizleri bu yılki hafıza şeridinde bir gezintiye çıkmaya ve yolculuğunuzu yeniden gözden geçirmeye hazır mısınız? Başka bir...

Read more
YouTube oyun hizmetini mobil platformlarda Premium abonelerine de sundu
Teknoloji

YouTube oyun hizmetini mobil platformlarda Premium abonelerine de sundu

by Bünyamin Furkan Demirkaya

Popüler dijital içerik platformu YouTube, oyun özelliğini mobil cihazlara getirmeye hazırlanıyor. Geçtiğimiz ay masaüstüne sunulan özellik, kullanıcıların YouTube'da oyun oynamalarını...

Read more

SON YAZILAR

The Game Awards 2023 kazananları; Baldur’s Gate 3 ve Alan Wake 2

BluTV Warner Bros’a satıldı

Reddit Recap 2023 nedir ve nasıl kontrol ederiz

YouTube oyun hizmetini mobil platformlarda Premium abonelerine de sundu

Bard, Gemini ile birlikte bugüne kadarki en büyük güncellemesine kavuştu

Instagram hikayelerinde yorumlar doğrudan görünecek

Discord Mobile yeni güncellemesini duyurdu

Windows 12 geliyor!

GTA 6 PC oyuncuları biraz daha bekleyecek

PUBG Mobile Dünya Şampiyonu bu hafta İstanbul’da belli olacak

SON REHBERLER

LEGO Fortnite’ta Knotroot nerede? Haritada nerelere bakmalıyız?

Avatar Frontiers of Pandora çalışmıyor. Ne yapmamız lazım?

League of Legends: LoLdle cevapları (08 Aralık 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (07 Aralık 2023)

WhatsApp kalın yazı stili nasıl yapılır?

League of Legends: LoLdle cevapları (06 Aralık 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (05 Aralık 2023)

Fortnite Hurdle: Fortnite Hurdle mekaniği nasıl yapılır?

Binance Word of the Day cevapları (04 Aralık 2023)

Google deprem uyarı sistemi nasıl etkinleştirilir? (Android veya iOS)

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ