Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Kripto

Starbucks metaverse’e taşınıyor: Çekimler başladı

Starbucks, yeni nesil sadakat programı için metaverse'ü kullanacak

by Eray Eliaçık
06/06/2022
in Kripto
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Starbucks Metaverse sadakat programı, müşterilerle ortak bir sadakat ve intifa hakkı sahipliğinin işletmeye bitişik bir modelini oluşturmak için web3 teknolojilerinden yararlanarak yapılan bir platformdur.

Kahve dükkanları ve kafeler, tarihleri ​​boyunca her zaman iş ve ev arasındaki yarı sınırda “üçüncü alan” sınırında var olmuşlardır ve şimdi Starbucks, daha fazlasını arzulayan meraklıları için bir NFT topluluğu sunarak yeni bir tür üçüncü yer icat ediyor. Starbucks Metaverse sadakat programı, tümü Starbucks marka sütunları ve kurumsal hedefler tarafından kararlaştırılan özel içerik ve diğer programlar ve aktiviteler sunacak.

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

Starbucks CEO’su Howard Schultz, 4 Nisan’da bir Açık Forum’da firmanın 2022’nin sonuna kadar NFT pazarına girmeyi planladığını açıkladı. Bu haber birkaç saat sonra Starbucks tarafından doğrulandı. Sanders, şirketin NFT endüstrisine ne zaman katılacağı konusunda kesin bir tarih vermemesine rağmen, yatırımcılara bunun “bu takvim yılının sonundan önce” yapılacağına dair güvence verdi.

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

Konuşması sırasında Schultz, kalabalığın içinde kaç kişinin NFT’leri duyduğunu araştırdı. Ayrıca izleyicilerden herhangi birinin daha önce NFT’lerle meşgul olup olmadığını veya onlara yatırım yapıp yapmadığını sordu. Odada neredeyse bir sessizlik olmasına rağmen, Schultz ekosistemin hala genç olduğunu ve Starbucks’ın buna girmek için mevcut en iyi araçlara ve kütüphanelere sahip olduğunu iddia etti. Adresinde şunları söyledi:

“Dijital bir NFT platformu ve işi yaratmaya çalışan şirketlere, markalara, ünlülere, etkileyicilere bakarsanız, Starbucks’ın koleksiyondan koleksiyona kadar sahip olduğu varlık hazinesine sahip birini bulamıyorum. şirketin tüm mirası.”

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

İki ay önce Starbucks’ın Metaverse’de olacağı haberini aldık ve şimdi Starbucks markalı NFT koleksiyonları, şirket bu son teknoloji yeni nesil üyelik sistemini geliştirirken yeni katmanlar eklenerek aşamalar halinde piyasaya sürülecek. Sadakat programı, başlangıçta, içeriden öğrenenlerin avantajlarını yalnızca kahve ve Starbucks ürünleriyle bağlantılı şeylerle ilişkilendirecek.

Franchise kafe zinciri, gelecekteki versiyonlarda genişlemeye devam edecek ve şirketin birinci sınıf itibarını inşa ettiği sanat, müzik, romanlar ve kahvehane kültürü gibi daha geniş bir konu yelpazesini kullanıcılarına sunacak. Starbucks, NFT tabanlı program aracılığıyla işbirliği, eğlence ve ortak mülkiyet ile tanımlanan küresel bir dijital tüketici topluluğu geliştiriyor.

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

Yeni, NFT ve web3 güdümlü “üçüncü yer” topluluğu, teknolojik olarak uyumlu ve belki de kahve zincirinin mevcut sürdürülebilirlik çabalarını geliştiren, çevresel açıdan sürdürülebilir bir platform üzerine inşa edilecek. NFT koleksiyonlarının tematik motoru, Starbucks’ın birinci sınıf bir kahvehane olarak geçmişine bağlanacak ve üyelere, benzer düşünceye sahip diğer markalar, yaratıcı girişimler ve topluluklarla işbirlikleri dahil olmak üzere benzersiz deneyimler ve avantajlar sağlayacak.

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

Firmanın amacı, kahve, sanat, hikaye anlatımı ve topluluk yer duygusu da dahil olmak üzere geniş varlık hazinesini kullanarak, NFT sahipliğinin benzersiz avantajlarıyla erişilebilen programlanabilir, markalaştırılabilir, dijital bir deneyim sunmaktır. Tüketiciler, şirketler ve perakendeciler tarafından yalnızca satın alımları için değil, aynı zamanda katılımları ve katkıları için de ödüllendirilmek istiyor ve blok zinciri teknolojisine benzersiz bir yaklaşım kullanarak Starbucks, daha fazla tüketici katılımı yaratmayı hedefliyor.

Tags: featuredStarbucksStarbucks metaverse

İLGİLİ YAZILAR

Windows JPG dosyası güvenlik açığı
Güvenlik

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

by Emre Çıtak

ESET araştırmacıları, Windows işletim sisteminde bulunan ve en yaygın resim formatlarından biri olan JPG dosyaları üzerinden sistem güvenliğini tehdit eden...

Read moreDetails
iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu
Teknoloji

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

by Emre Çıtak

Apple'ın "süper ince" telefon denemesi iPhone Air'in geleceği bir süredir belirsizliğini koruyordu. İlk modelin satışlarının beklentilerin altında kalması ve 2027'ye...

Read moreDetails
Teslanın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti
Marka

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

by Emre Çıtak

Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği'nin (ACEA) Kasım ayı raporu, elektrikli araç devi Tesla için tehlike çanlarının çaldığını gösteriyor. Rapora göre, şirketin...

Read moreDetails
Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız
Teknoloji

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

by Emre Çıtak

Hepimizin geçmişinde, lise yıllarında aldığı ve bugün iş başvurularında kullanmaya utandığı o "çılgın_cocuk99" veya "asi_kiz" temalı bir Gmail adresi vardır....

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM