Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Kripto

Starbucks metaverse’e taşınıyor: Çekimler başladı

Starbucks, yeni nesil sadakat programı için metaverse'ü kullanacak

Yazar: Eray Eliaçık
06/06/2022
Kategori: Kripto
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Starbucks Metaverse sadakat programı, müşterilerle ortak bir sadakat ve intifa hakkı sahipliğinin işletmeye bitişik bir modelini oluşturmak için web3 teknolojilerinden yararlanarak yapılan bir platformdur.

Kahve dükkanları ve kafeler, tarihleri ​​boyunca her zaman iş ve ev arasındaki yarı sınırda “üçüncü alan” sınırında var olmuşlardır ve şimdi Starbucks, daha fazlasını arzulayan meraklıları için bir NFT topluluğu sunarak yeni bir tür üçüncü yer icat ediyor. Starbucks Metaverse sadakat programı, tümü Starbucks marka sütunları ve kurumsal hedefler tarafından kararlaştırılan özel içerik ve diğer programlar ve aktiviteler sunacak.

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

Starbucks CEO’su Howard Schultz, 4 Nisan’da bir Açık Forum’da firmanın 2022’nin sonuna kadar NFT pazarına girmeyi planladığını açıkladı. Bu haber birkaç saat sonra Starbucks tarafından doğrulandı. Sanders, şirketin NFT endüstrisine ne zaman katılacağı konusunda kesin bir tarih vermemesine rağmen, yatırımcılara bunun “bu takvim yılının sonundan önce” yapılacağına dair güvence verdi.

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

Konuşması sırasında Schultz, kalabalığın içinde kaç kişinin NFT’leri duyduğunu araştırdı. Ayrıca izleyicilerden herhangi birinin daha önce NFT’lerle meşgul olup olmadığını veya onlara yatırım yapıp yapmadığını sordu. Odada neredeyse bir sessizlik olmasına rağmen, Schultz ekosistemin hala genç olduğunu ve Starbucks’ın buna girmek için mevcut en iyi araçlara ve kütüphanelere sahip olduğunu iddia etti. Adresinde şunları söyledi:

“Dijital bir NFT platformu ve işi yaratmaya çalışan şirketlere, markalara, ünlülere, etkileyicilere bakarsanız, Starbucks’ın koleksiyondan koleksiyona kadar sahip olduğu varlık hazinesine sahip birini bulamıyorum. şirketin tüm mirası.”

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

İki ay önce Starbucks’ın Metaverse’de olacağı haberini aldık ve şimdi Starbucks markalı NFT koleksiyonları, şirket bu son teknoloji yeni nesil üyelik sistemini geliştirirken yeni katmanlar eklenerek aşamalar halinde piyasaya sürülecek. Sadakat programı, başlangıçta, içeriden öğrenenlerin avantajlarını yalnızca kahve ve Starbucks ürünleriyle bağlantılı şeylerle ilişkilendirecek.

Franchise kafe zinciri, gelecekteki versiyonlarda genişlemeye devam edecek ve şirketin birinci sınıf itibarını inşa ettiği sanat, müzik, romanlar ve kahvehane kültürü gibi daha geniş bir konu yelpazesini kullanıcılarına sunacak. Starbucks, NFT tabanlı program aracılığıyla işbirliği, eğlence ve ortak mülkiyet ile tanımlanan küresel bir dijital tüketici topluluğu geliştiriyor.

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

Yeni, NFT ve web3 güdümlü “üçüncü yer” topluluğu, teknolojik olarak uyumlu ve belki de kahve zincirinin mevcut sürdürülebilirlik çabalarını geliştiren, çevresel açıdan sürdürülebilir bir platform üzerine inşa edilecek. NFT koleksiyonlarının tematik motoru, Starbucks’ın birinci sınıf bir kahvehane olarak geçmişine bağlanacak ve üyelere, benzer düşünceye sahip diğer markalar, yaratıcı girişimler ve topluluklarla işbirlikleri dahil olmak üzere benzersiz deneyimler ve avantajlar sağlayacak.

Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?
Starbucks Metaverse sadakat programı nedir?

Firmanın amacı, kahve, sanat, hikaye anlatımı ve topluluk yer duygusu da dahil olmak üzere geniş varlık hazinesini kullanarak, NFT sahipliğinin benzersiz avantajlarıyla erişilebilen programlanabilir, markalaştırılabilir, dijital bir deneyim sunmaktır. Tüketiciler, şirketler ve perakendeciler tarafından yalnızca satın alımları için değil, aynı zamanda katılımları ve katkıları için de ödüllendirilmek istiyor ve blok zinciri teknolojisine benzersiz bir yaklaşım kullanarak Starbucks, daha fazla tüketici katılımı yaratmayı hedefliyor.

Etiketler: featuredStarbucksStarbucks metaverseStarbucks Metaverse sadakat programıstarbucks nft

İLGİLİ YAZILAR

TikTok para kazanma yolları: TikTok Satış Ortaklığı
Teknoloji

TikTok para kazanma yolları: TikTok Satış Ortaklığı

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bu yazımızda, TikTok para kazanma yollarını, TikTok Satış Ortaklığını ve en iyi ortaklık programlarını ele alacağız. TikTok para kazanma yolları:...

Devamını oku
Ticaret Bakanlığı'ndan e-ihracat sektörüne destek
E-ticaret

Ticaret Bakanlığı’ndan e-ihracat sektörüne reklam desteği

Yazar: DIGITAL REPORT

Yüksek kur nedeniyle son 2 yılda büyük bir ivme kazanan e-ihracat pazarı, geçen yıl yüzde 2,5 kat büyüme gösterdi. Yüksek...

Devamını oku
Bugün Elon Musk'ın doğum günü: Elon Musk nasıl zengin oldu?
Teknoloji

Doğum günün kutlu olsun Elon Musk: 51 yaşında dünyanın en zengin adamı nasıl oldu?

Yazar: Eray Eliaçık

Bu yazıda Elon Musk'ın doğum gününü kutlarken Elon Musk nasıl zengin olduğunu, Elon Musk'ın ne zaman milyarder olduğunu ve Elon...

Devamını oku
Dezenformasyon savaşları
Güvenlik

Dezenformasyon savaşları

Yazar: DIGITAL REPORT

BBC’nin 2020’de yaptığı bir araştırmaya göre dezenformasyon kaynakları 7’ye ayrılıyor: Şakacılar, dolandırıcılar, komplo teorisyenleri, insider’lar (haberin gerçekleştiği yerde çalışanlar), yakınlarımız,...

Devamını oku

SON YAZILAR

TikTok para kazanma yolları: TikTok Satış Ortaklığı

Dell Technologies yeni Inspiron modellerini piyasaya sürdü

Sony, oyunculara özel geliştirdiği INZONE markasını tanıttı

HUAWEI FreeBuds Pro 2 kulaklıklar ön satışa sunuldu

Gelişmiş kötü amaçlı yazılım ToddyCat, üst düzey kuruluşları hedefliyor

Huobi Incubator, Web3 Hackathon etkinliğini başlatıyor

Fortnite ve Rocket League, Fall Guys ile iş birliği yapıyor

Ticaret Bakanlığı’ndan e-ihracat sektörüne reklam desteği

15 ülkeye yerli yazılım ihracatı

Siber suçluların gözü KOBİ’lerde

ÇOK OKUNANLAR

İçerik bulunamadı

SON REHBERLER

Metaverse emlak danışmanlığı nasıl yapılır?

Overwatch 2 beta giriş hatası nasıl düzeltilir?

Fall Guys ödül hatası nasıl düzeltilir?

Facetime ekran paylaşma nasıl yapılır?

F1 22 fragmanı yayınlandı

Spotify karaoke özelliği nasıl kullanılır?

Overwatch Support a Streamer etkinliği ile ücretsiz bir görünüm kazanın

Instagram Üzgünüz İsteğinizle İlgili Bir Sorun Oluştu hatası ve çözümü

İnternet hafızasından silinmek için ne yapmalı?

PlayStation Plus Temmuz 2022 oyunları sızdırıldı

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

Go to mobile version