Starbucks metaverse’e giriyor. Starbuck CEO’su konuya ilişkin çok fazla ayrıntı vermedi, ancak her şeyin 2022 yılı içerisinde tamamlanacağı belirtildi.
4 Nisan’da Starbucks’ın milyarder kurucusu ve CEO’su Howard Schultz, bir Open Forum’da firmanın 2022’nin sonuna kadar NFT pazarına girmeyi planladığını açıkladı. Bu haber birkaç saat sonra bir blog yazısında Starbucks tarafından doğrulandı.
Firma küresel genişlemesini devam ettirmek için NFT pazarında yeni bir yan şirket kuracak. Şirket, NFT sektörüne ne zaman gireceğini henüz açıklamadı, ancak CEO Schultz bunun “bu takvim yılı sona ermeden önce” olacağını söyledi.
Starbucks karton bardaklardan kurtuluyor
Starbucks metaverse’e giriyor
Konuşması sırasında Schultz kalabalığa, kaçının NFT’lere aşina olduğunu, kaç kişinin daha önce NFT’ler üzerinde çalıştığını veya bunlara yatırım yaptığını sordu. Herkes sessiz olsa da Schultz, ekosistemin hala gelişmekte olduğunu ve Starbucks’ın başlamak için en iyi araçlara ve kaynaklara sahip olduğunu söyledi.
“Dijital NFT platformu ve işletmesi kurmaya çalışan şirketlere, markalara, ünlülere ve fenomenlere bakınca Starbucks’ın koleksiyon ürünlerinden şirketin tüm mirasına kadar sahip olduğu varlıkların hazinesine sahip olan birini göremiyorum.
-Schultz
Schultz tarafından yeni atanan CEO kripto dostu bir Starbucks istiyor. Sponsorlu NFT’ler ve metaverse ile ilgili iş birlikleri yolda.