Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Marka

Ticaret Bakanlığı’ndan Samsung Türkiye’ye prestijli ödül

Samsung Türkiye bünyesinde yer alan Servis ve Müşteri Hizmetleri Departmanı tarafından hayata geçirilen ‘Kesintisiz İletişim’ stratejisi, Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen 25. Geleneksel Tüketici Ödülleri’nde ödüle layık görüldü. Şirket, satış sonrası servis ve hizmetler için uyguladığı müşteri odaklı çözümler ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünün sahibi oldu.

Yazar: DIGITAL REPORT
21/03/2022
Kategori: Marka, Teknoloji
Ticaret Bakanlığı’ndan Samsung Türkiye’ye prestijli ödül
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Samsung Türkiye, Ticaret Bakanlığı’ndan ödül aldı. Müşteri memnuniyeti alanında ülkemizde kamu tarafından verilen tek ödül organizasyonu olan ve 1998 yılından bu yana düzenlenen Geleneksel Tüketici Ödülleri’nin 25.si, 15 Mart Salı günü Ticaret Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak’ın katılımıyla Sheraton Ankara Hotel ve Convention Center’da yapılan törenle sahiplerini buldu.

Samsung Türkiye, müşterilerin tüm ihtiyaçlarının hızlıca giderileceği bir deneyim yolculuğu olarak tasarlanan “Kesintisiz İletişim” stratejisi ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünü almaya hak kazandı. Gerçekleştirilen törende Samsung Türkiye’nin ödülü Ticaret Bakanı Yardımcısı Sezai Uçarmak tarafından Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül’e takdim edildi.

Çağrı merkezinden dijital kanallara, servis merkezlerine kadar çok çeşitli kanallarda yürüttüğü müşteri odaklı hizmetler ile Samsung Türkiye, satış sonrası servis ve hizmetlerde de en iyi deneyimi yaşamasına imkan sunuyor. Ödülün alınmasında Samsung Türkiye’nin Akıllı Servis Merkezlerinde hayata geçirdiği, bir saatte çözülemeyen konularda 10 iş gününü beklemeden yedek cihaz verilmesi, değişim gerektiren durumlarda kanuni süreyi beklemeden anında değişim hizmetleri gibi kanunen tüketicilere verilen haklardan daha ileri düzeydeki müşteri dostu uygulamalar da etkili oldu.

AdvertisementAdvertisement

Ticaret Bakanlığı’ndan Samsung Türkiye’ye ödül

Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül ödülle ilgili, “Bu değerli ödüle layık görüldüğümüz için oldukça mutlu ve gururluyuz. Samsung Türkiye olarak müşterilerimize her zaman ihtiyaca yönelik en iyi hizmeti, yasal gerekliliklerin de ötesinde bir hizmet deneyimini sunmayı hedefleyerek çıktığımız yolda, mobil cihazlar servis merkezlerimizi “Akıllı Servis Merkezlerine” dönüştürdük. Bu dönüşümle birlikte müşterilerimiz servis merkezlerine randevu almadan gelip, kendisi ile bire bir ilgilenecek danışman sayesinde işlemleri hızlıca tamamlayabiliyor. Yazılımsal gereksinimler ortalama 10 dakikada çözülürken, onarım gerektiren durumlarda cihazların ortalama yüzde 90’ını 1 saatte onararak müşterilerimize teslim ediyoruz.[1] Onarım süresi 1 saati aşabilecek durumlarda anında yedek cihaz teklif ediliyor.[2] Değişim gerektiren durumlarda ise orijinal aksesuarlarıyla ve kutusuyla yeni bir Samsung cihazı ile değişimi sağlıyoruz.[3] Bunun yanında çağrı merkezi ve dijital destek kanallarımızla da müşterilerimizin her daim yanında olduğumuzu hissettiriyoruz. Web sitemiz destek bölümü, Guncelmiyiz.com, Samsung forum, Samsung Members uygulaması, sosyal medya, canlı sohbet, e-posta ve WhatsApp destek hattı, uzaktan destek, video destek ve İşitme Engelliler Çağrı Merkezi kanallarımızla her müşteri ihtiyacına uygun çözümleri anında ve kolayca sunabiliyoruz. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza bir kez daha teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

  • Yüzde 90’a varan 1 saat içerisinde onarım. Tamir süreleri yoğunluk ve stok durumuna göre değişiklik gösterebilir.
  • Yedek cihaz, stok uygunluğuna göre onarım tamamlanıncaya kadar kullanıcıya sağlanır.
  • Tüketici kanunu ve stok uygunluğuna göre uygulanır.
Etiketler: Müşteri hizmetleriSamsungsamsung türkiyeservisteknolojiTicaret BakanlığıTüketici Ödülleri

İLGİLİ YAZILAR

Hiper-kişiselleştirme nedir?
E-ticaret

Pazarlamada Hiper-kişiselleştirme dönemi

Yazar: DIGITAL REPORT

Pandemiyle birlikte tüketiciler daha çok dijitale yönelirken, markalar yeni müşteri modelini memnun edecek hiper-kişiselleştirme deneyimleri oluşturmak için çalışmalarını hızlandırdılar. Omnichannel...

Devamını oku
Bosch Elektrikli Mobilite Eğitim Programından 60 öğrenci mezun oldu
Teknoloji

Bosch Elektrikli Mobilite Eğitim Programından 60 öğrenci mezun oldu

Yazar: DIGITAL REPORT

Bosch Elektrikli Mobilite Eğitim Programını tamamlayan öğrencilere katılım sertifikası verildi. Bosch Grubu, Türkiye’de, geleceğin insan kaynağının yetiştirilmesine destek vermek amacıyla...

Devamını oku
Fidye yazılımı saldırısı nedir, nasıl korunulur?
Güvenlik

Fidye yazılımı saldırısına uğrayan on kuruluştan dokuzu yeniden hedef alınırsa fidye ödemeye razı

Yazar: DIGITAL REPORT

İşletmelere yönelik büyük saldırıların her hafta manşetlerde yer alması ve fidye yazılımı saldırısı sayısının 2021'de neredeyse ikiye katlanmasıyla birlikte, fidye...

Devamını oku
TurkNet GigaFiber nedir?
Teknoloji

TurkNet, GigaFiber altyapısını geliştirmeye devam ediyor

Yazar: DIGITAL REPORT

TurkNet, 1000 Mbps’e TurkNet GigaFiber İstiyorum projesi ile hem bireysel kullanıcıların hem de işletmelerin giderek dijitalleşen hayatlarında fark yaratıyor. Speedtest’in...

Devamını oku

SON YAZILAR

TRT bandrol zammı akıllı telefon fiyatlarını ne kadar artırdı?

Pazarlamada Hiper-kişiselleştirme dönemi

Bosch Elektrikli Mobilite Eğitim Programından 60 öğrenci mezun oldu

Fidye yazılımı saldırısına uğrayan on kuruluştan dokuzu yeniden hedef alınırsa fidye ödemeye razı

TurkNet, GigaFiber altyapısını geliştirmeye devam ediyor

OPPOHack 2022 başvuruları başladı

Xiaomi, 2022 yılının ilk çeyreğinde 73,4 milyar RMB gelir elde etti

Toplu taşımada elektrikli otobüs dönemi başlıyor

Yorglass’ın dijital dönüşüm projesi Tan Ekspress’e iki ödül birden

Kafein Teknoloji, yatırımlarına devam ederek AllinCyber departmanını kurdu

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement

ÇOK OKUNANLAR

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor
Teknoloji

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor

Android Auto ile Google Maps harici navigasyon uygulamaları kullanılabilecek
Teknoloji

Android Auto ile Google Maps harici navigasyon uygulamaları kullanılabilecek

Windows 10 için en iyi medya oynatıcı programlar (2021)
Teknoloji

Windows 10 için en iyi medya oynatıcı programlar (2021)

En iyi Telegram oyunları (2021)
Teknoloji

En iyi Telegram oyunları (2021)

SON REHBERLER

Destiny 2 Austringer nasıl alınır?

yearn.finance (yfi) nedir?

Call of Duty’nin yeni sezonu ile ormanlarda savaş başlıyor

Fortnite Enerji Tüfeği Keşif Haftası sonunda geldi

Twitter yer işaretleri nasıl kullanılır?

Lost Ark Monte Island token, konumu ve daha fazlası

Redmi telefonlarda uygulama gizleme nasıl yapılır?

Hitman 3 güncellemesi yayınlandı: Yeni özellikler nedir?

Fortnite kontrol panellerinin gücü nasıl kesilir?

Elden Ring’de NPC ve boss’lar nasıl çağırılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement
Go to mobile version