TikTok business kayıt özelliği test ediliyor. TikTok, şirketlerin sektörlerini profillerinde listelemelerine ve yeni ürün özelliklerine erken erişim sağlamalarına olanak tanıyan yeni bir işletme kaydı seçeneğiyle e-ticaret çalışmalarına devam ediyor.
TikTok has a new ‘Business Registration’ feature
h/t @YasserM86 pic.twitter.com/FRS5A0FWFA
— Matt Navarra (I quit X. Follow me on Threads) (@MattNavarra) November 25, 2021
Sosyal medya uzmanı Matt Navarra, bazı TikTok kurumsal profil yöneticileri için Business Suite ayarlarında erişilebilir olan yeni işletme kaydı seçeneğinin bulunduğu ekran görüntüsünü paylaştı.
TikTok business kayıt özelliği: Nasıl çalışıyor?
TikTok business kayıt özelliği, şirketinizin kimliği için daha yüksek düzeyde bir güvence ve meşruiyet sağlamada bir “doğrulama rozeti” ile aynı şekilde çalışmıyor. Ancak, kullanıcıların ek işletme bilgileri sağlamasını gerektiren bu prosedürü kullanarak sektör kategorinizi TikTok profilinizde görüntüleyebilirsiniz.
Yeni gelen bu seçenekler ile rakipler arasında daha iyi ayrım yapılarak, sonuçlar daha uygun kişilere gösterilecek. Ayrıca müşterilerinizi firmanızın hizmetleri hakkında bilgilendirmeye ve profillerinde işlem yapmalarını kolaylaştırmaya da yardımcı olabilir.
E-ticaret, TikTok’un bir sonraki büyük adımı olacak
TikTok’un en büyük avantajı, YouTube veya Instagram’a kıyasla çok sayıda son kullanıcıyı kolaylıkla çekebilmesi olarak gösteriliyor. Mevcut reklam alanı miktarını kısıtlayan kısa biçimli video ile TikTok, içerik oluşturucuların daha yerleşik gelir paylaşım sistemlerine sahip YouTube veya Instagram’a geçmek yerine videolarını yüklemelerini sağlamak için farklı gelir akışları geliştiriyor.
TikTok, e-ticaret listelerinin genişlemesi, canlı akış satın alma, Shopify entegrasyonu ve şu anda devam eden birkaç ek ticaret girişimleri ile bu alanda çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.