Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Teknoloji

TikTok, kullanıcı etkinliğine göre kişiselleştirilmiş reklamlar göstermeye başlayacak

Yazar: Osman Doğan
17/03/2021
Kategori: Teknoloji
TikTok, kullanıcı etkinliğine göre kişiselleştirilmiş reklamlar göstermeye başlayacak
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

TikTok, Nisan ayından itibaren reklam politikalarında değişikliğe gidecek. Bu değişiklik, kullanıcılara varsayılan olarak kişiselleştirilmiş reklamlar gösterilmesi olacak.

Kişiselleştirilmiş reklamlar zaten platformda bir seçenek olsa da, önümüzdeki aydan itibaren otomatik olarak varsayılan hale getirilecek. TikTok’un gerçekleştireceği bu değişiklik kullanıcı deneyimini etkileyebilir.

  • TikTok botu nedir, nasıl kullanılır ve en iyi TikTok botları
  • TikTok, yeni yorum kontrol özellikleri sunuyor
  • Netflix, TikTok benzeri Fast Laughs özelliğini duyurdu

TikTok’ta kişiselleştirilmiş reklamları kapatma

Şimdiye kadar, platformda varsayılan olarak görüntülenen reklamlar, kullanıcının ayarlarına dayanmakta, fakat bunlar genel reklamlar ve kişiselleştirilmiş reklamlar değil. Başka bir deyişle, kullanıcının platform içindeki veya dışındaki etkinliğine dayanmıyor. Fakat bu durum yakın bir zamanda değişiyor.

TikTok, 15 Nisan’dan itibaren kişiselleştirilmiş reklamları otomatik olarak etkinleştirileceğinden, kullanıcılarını görüntüleme biçimindeki değişiklikler konusunda uyarıyor. Evet, kişiselleştirilmiş reklamlar kullanıcı etkinliğine dayanıyor.

TikTok, kullanıcı etkinliğine göre reklam göstermeye başlamak için
TikTok, kullanıcı etkinliğine göre reklam göstermeye başlayacak

Dolayısıyla, TikTok’taki etkinliğinize ve etkileşiminize bağlı olarak, reklamverenlerin ilginizi çekebileceğini ve bir satın alma yapabileceğinizi düşündüğü ürün ve hizmetler konusunda farklı reklamlar göreceksiniz. Ve TikTok’un yaptığı açıklamada ​​da belirtildiği gibi, reklamverenlerle ortaklıklardaki bu yeni dinamik platformun ücretsiz kalmasına yardımcı olacak.

Bu dinamik otomatik olarak uygulanacak olsa da, kullanıcılar bu reklam sisteminin hesaplarında varsayılan ayar olarak kalmasını isteyip istemediklerini kontrol edebilecekler. Böylece TikTok, kullanıcıların isterlerse mevcut reklam sistemini seçmelerine izin vermeye devam edecek.

15 Nisan’dan sonra TikTok ayarlarından değiştirebileceğiniz bir seçenek olacak. Bunu yapmak için Ayarlar Gizlilik >> Gizlilik >> Kişiselleştirme ve Veriler bölümüne gitmeniz yeterli olacak. Bu bölümde, “Özel Reklamların” mevcut olduğunu göreceksiniz.

Bunların hesabınıza uygulanmasını istemiyorsanız, yalnızca özelleştirme olmadan reklam gösterme seçeneğini devre dışı bırakın. Ve bu seçeneğin devre dışı bırakılmasının ardından “Üçüncü taraf reklam ağlarından gelen reklamlar” ı da devre dışı bıraktığını göreceksiniz.

Etiketler: kişiselleştirilmiş reklamlarözelleştirilmiş reklamlarreklamreklamcılıksosyal medyatanıtımtiktokuygulama

İLGİLİ YAZILAR

FCC TikTok Apple Google çatışması: FCC, TikTok'un yasaklanmasını istiyor
Teknoloji

FCC yetkilisi Apple ve Google’ın TikTok’u yasaklamasını istiyor

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

FCC TikTok Apple Google çatışması hakkında ortaya çıkan gelişmeler gündeme bomba gibi düştü. Bir FCC yetkilisi, Çin'in veri güvenliği konusundaki...

Devamını oku
TikTok para kazanma yolları: TikTok Satış Ortaklığı
Teknoloji

TikTok para kazanma yolları: TikTok Satış Ortaklığı

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bu yazımızda, TikTok para kazanma yollarını, TikTok Satış Ortaklığını ve en iyi ortaklık programlarını ele alacağız. TikTok para kazanma yolları:...

Devamını oku
Dezenformasyon savaşları
Güvenlik

Dezenformasyon savaşları

Yazar: DIGITAL REPORT

BBC’nin 2020’de yaptığı bir araştırmaya göre dezenformasyon kaynakları 7’ye ayrılıyor: Şakacılar, dolandırıcılar, komplo teorisyenleri, insider’lar (haberin gerçekleştiği yerde çalışanlar), yakınlarımız,...

Devamını oku
Twitter karakter sınırını tamamen kaldırmayı planlıyor
Teknoloji

Twitter’da yeni dönem: Elon Musk’ın amacı ne?

Yazar: DIGITAL REPORT

Twitter, daha önce 280'e çıkardığı karakter sınırını tamamen kaldırmayı planlıyor. Peki Elon Musk neyi amaçlıyor, içerik ve algoritma konusunda Twitter’ı...

Devamını oku

SON YAZILAR

Perakende Sektörü 2022 İnovasyon Raporu yayınlandı

Türk kripto para yatırımcıları neye, niçin yatırım yapıyor?

HUAWEI’nin yeni katlanabilir akıllı telefonu HUAWEI Mate Xs 2 ön satışta çıktı

LG 27 inçlik Nano IPS Ekrana sahip yeni oyun monitörünü tanıttı

GeForce Now’a Temmuz ayında 13 yeni oyun geliyor

El Salvador 19 bin dolar sınırından 80 bitcoin satın aldı

Cuphead: The Delicious Last Course DLC paketi yayınlandı

Netflix ve Spotify’dan Stranger Things için iş birliği: Vecna’dan kaçma ​​şarkınızı bulun

Bitexen, 200’ü aşkın coin listeleyen ilk Türk alım-satım platformu oldu

Nintendo Direct Mini’de duyurulan tüm oyunlar

ÇOK OKUNANLAR

İçerik bulunamadı

SON REHBERLER

Macbook’ta iMessages nasıl kapatılır?

Steam’de dil nasıl değiştirilir?

Excel’de çubuk grafik nasıl oluşturulur?

iPhone Face ID’ye ikinci yüz nasıl eklenir?

Cuphead: The Delicious Last Course Graveyard bulmaca cevapları

Mac dikte nasıl kullanılır?

Fortnite x Fall Guys: Fortnite’da Major Mancake görünümü nasıl elde edilir?

Instagram kamera açılmıyor sorunu nasıl çözülür?

Spotify Iceberg Chart nasıl yapılır?

Metaverse emlak danışmanlığı nasıl yapılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ