Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Rehber

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?

Bu yazıda, TikTok Trendler'in ne olduğuna, keşfinin nasıl çalıştığına ve marka görünürlüğünü artırmak için TikTok Trendler'den nasıl yararlanılacağına odaklandık.

by Edanur Tekin Şimşek
18/04/2022
in Rehber
TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır merak ediyorsanız yazımızı okumaya devam edin. TikTok trendleri, TikToker’ların trendleri yakalamasına yardımcı olur. TikTok’ta şirketini geliştirmekte zorluk çeken bir B2B veya B2C pazarlamacısı mısınız? Eğer öyleyse, TikTok trendleri, pazarlama planınızla iyi çalışacak ve kâr elde etmenizi sağlayacak.

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Rehber: TikTok izleme geçmişi görme

TikTok, içerik üretmek için çok fazla yaratıcı seçenek sunuyor, bu nedenle kısa video platformu oldukça popüler. Birçok şirket, marka görünürlüğünü artırmak için platformu kullanıyor. TikTok’ta reklam yapan işletmeler, görünürlüğünü artırmak ve ağlarını genişletmek için takipçi satın almaya daha yatkın. Ayrıca pazarlama girişimlerini hemen sonuç verir. Bu nedenle, özellikle TikTok pazarlama planınızın bir parçasıysa, okumaya devam edin.

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?

TikTok, insanların video oluşturup paylaşabileceği son derece popüler bir sosyal ağ. Geniş kullanıcı tabanı, Platform Gen Z kullanıcılarından oluştuğu için, genellikle trendlere bağlı kalınıyor. Bir işletme olarak takipçi sayısını artırmak ve onları müşteriye dönüştürmek için TikTok trendlerini takip etmeniz gerekir. En İyi TikTok trendlerini neden takip etmeniz gerektiğini açıklayalım.

Her geçen gün daha fazla işletme platformu kullanıyor

Araştırmaya göre TikTok artık bir pazarlama aracı haline geldi. Bu da pazarlamacıların zamanlarını ve paralarını platform için harcamaları gerektiği anlamına geliyor. Artık daha fazla şirket, potansiyel tüketicileri hedeflemek için TikTok reklamlarını kullanıyor. TikTok, daha fazla müşteri çekmek ve güçlü bir topluluk oluşturmaya yardımcı olmak için işletmelere özel yeni özellikler tanıttı. Sonuç olarak, TikTok’un 2021 yıllık raporuna göre, kullanıcıların yüzde 78’i dünyanın en iyi markalarının şu anda TikTok’ta olduğunu ve çok sıkı çalıştığını düşünüyor. TikTok videoları, firmaların müşteri sadakati geliştirmelerine yardımcı oluyor ve daha fazla insanı alışverişe teşvik ediyor.

TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?

TikTok kullanıcılar için bağımlılık yapıyor

TikTok, herkesin ilgi alanına hitap eden çeşitli materyallere sahip. Videoların kısa olması TikTok’un en önemli avantajlarından biri.

Verilere göre,her geçen gün daha fazla kullanıcı TikTok’a bağlanıyor. TikTok’a katıldıktan sonra, Z kuşağı izleyicilerinin yüzde 41’i daha az podcast dinlediğini ve yüzde 33’ü daha az TV izlediğini söyledi. Bu durum pazarlamacıların faydalanması gereken bir fırsat.

Sesler hashtag’lerden daha akılda kalıcı

Hashtag’lerin tüm sosyal medya platformları için önemli olduğunu zaten biliyorsunuz. Raporlara göre, popüler sesler artık platformda görünüyor ve TikTok’taki müşterilerin yüzde 88’i, seslerin uygulamanın genel deneyimini iyileştirdiğini düşünüyor. Invideo’nun TikTok marka pazarlama raporuna göre, en iyi performans gösteren videoların yüzde 80’inde canlandırıcı müzikler var. TikTok’ta istediğiniz müziği seçebilirsiniz. Bu nedenle birçok işletme video çekerken müzik kullanıyor. Doğru ses efekti ile potansiyel tüketicilere ulaşmak için başarılı bir strateji.

Rehber: TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Rehber: TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?

TikTok trend keşfi

Son zamanlarda birçok TikTok trendi ortaya çıktı, bu yüzden platformda yeni trendleri hızlı bir şekilde keşfetmek isteyebilirsiniz. TikTok yeni özellikler ekleyerek bunu basit bir hale getirdi. Öyleyse, TikTok’taki en yeni trendleri nerede bulacağımıza bakalım.

  • Keşfet Sekmesi
  • ‘Sizin İçin’ Sayfası
  • ‘Ara’ Sekmesi
  • #TrendAlert Hashtag’i

Trendleri keşfetmekte sorun yaşıyorsanız, yukarıda belirttiğimiz seçenekler size yardımcı olabilir. Yeni trendleri keşfettikten sonra işletmeniz için iyi performans gösteren içerikler oluşturabilirsiniz.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
BeReal: Gen Z’nin yeni favori sosyal medyası

TikTok trendler nasıl kullanılır?

Artık TikTok Trendlerinin önemini ve trendleri nasıl keşfedebileceğinizi öğrendiğinize göre, pazarlama girişimlerinizi geliştirmek için bunları nasıl kullanabileceğinize odaklanalım.

En son trendleri bulun

Trendler yükselir ve düşer. Bu noktada en önemli şey, rekabetçi piyasaya ayak uydurmak için en yeni trendlerin keşfedilmesi. Asla geride kalmamanız gerektiğini bilmelisiniz. Bu nedenle, platformda başarılı olmak için mevcut trendleri erkenden yakalayıp, çok sayıda harika fikir toplamanız gerekir. Ayrıca, özgün ve yaratıcı kalmak, işlerin daha kolay ilerlemesinde yardımcı olur. Bu faktörler, TikTok’taki reklamlarınızın hedef kitleye ulaşmasını sağlar.

Rehber: TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Rehber: TikTok trendleri nedir ve nasıl kullanılır?
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
En çok indirilen uygulamalar: TikTok zirveyi 2022’de de kaptırmadı

Markanız için doğru içerik türünü seçin

B2B veya B2C markanızla potansiyel tüketiciler üzerinde iyi bir ilk izlenim bırakmak ister misiniz? Sadece 3 dakikalık TikTok videoları daha güçlü bir marka imajı oluşturmanıza yardımcı olabilir. Videonuzu izleyen kişi sayısını artırmak için 30 saniye veya daha kısa bir video oluşturun. Birçok seçenek bulunuyor, bu nedenle rakiplerinizin ne yaptığına bakarak bir adım önde olun. En iyi performansı gösteren içerik türünü seçin ve firmanızı en üst sıralarda tutmak için etkili bir şekilde kullanın. Dilerseniz kısa süre içinde TikTok’ta 10 dakikalık videolar bile yayınlayabilirsiniz.

Eski trendleri kullanmayın

Trendler sürekli değişiyor; bu nedenle, uzun süredir popüler olan bir trendi kullanmaktan kaçının. Bu içeriğinizin daha fazla izleyiciye ulaşmasına engelleyebilir. Bu nedenle, en son trendleri takip edin ve şirketinizin görünürlüğünü artırmak için bunlardan en iyi şekilde yararlanın.

Son düşünceler

TikTok, muazzam bir erişime sahip harika bir platform ve sürekli büyüyen izleyici kitlesiyle hem B2B hem de B2C pazarlamacıları için önemli bir araç haline geldi. Trendleri takip etmek için TikTok’u kullanmak çok önemli. TikTok’ta nasıl takipçi toplayacağınızı bilmek de oldukça önemli, çünkü bu sayede markanızın daha fazla tanınmasını sağlayabilirsiniz.

Tags: nedirtiktoktiktok trendTikTok Trend Raporu 2021tiktok trendleritrend

İLGİLİ YAZILAR

TikTok ABD Oracle Silver Lake MGX'e devredildi
Marka

TikTok ABD, Oracle Silver Lake ve MGX’e devredildi

by Kerem Gülen

TikTok, ABD'deki operasyonlarının önemli bir kısmını Amerikan yatırımcı grubuna devretme anlaşması yaptı. ByteDance CEO'su Shou Zi Chew'un iç yazışmasında kaydedildiği...

Read moreDetails
TikTok'un ABD satışı tarihi doldu, Trump erteledi
Marka

TikTok’un ABD satışı tarihi doldu, Trump erteledi

by Aytun Çelebi

TikTok'un Çin merkezli sahipliğinden ABD'ye zorunlu devri için belirlenen 23 Ocak 2026 son tarihi, herhangi bir anlaşma sağlanmadan doldu. Trump...

Read moreDetails
TikTok, yapay zeka içeriği şeffaflığı ve kullanıcı refahı için yeni özellikler başlatıyor
Basın bülteni

TikTok, yapay zeka içeriği şeffaflığı ve kullanıcı refahı için yeni özellikler başlatıyor

by DIGITAL REPORT

TikTok, kullanıcı güvenliğini ve dijital refahı artırmaya yönelik iki önemli güncellemeyi devreye aldı. Platform, yapay zeka ile üretilen içeriklerde şeffaflığı...

Read moreDetails
TikTok içerik üreticisi abonelik karı
Teknoloji

TikTok içerik üreticileri artık abonelik gelirinin %90’ını kazanabilecekler

by Emre Çıtak

TikTok, içerik üreticilerinin platformdan daha fazla para kazanmasının önünü açan önemli bir değişikliği duyurdu. Şirketin abonelik modelinde yaptığı bu güncelleme...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM