Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Pro

TP Türkiye, Contact Center World’de iki altın kazandı

by DIGITAL REPORT
03/06/2025
in Pro
TP Türkiye, Contact Center World'de iki altın kazandı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

TP Türkiye, müşteri deneyimi ve çağrı merkezi alanında Contact Center World Awards’ta “En İyi Kriz Yönetimi” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu” kategorilerinde iki altın ödül kazandı.

TP Türkiye, ödül alan projeyi milli teknoloji çözümleri sunan bir iş ortağı ile birlikte yürüttü. Teknoloji ve operasyonun entegrasyonuyla gerçekleştirilen proje, yönetim modeliyle uluslararası alanda tanındı. Bu başarı TP Türkiye’nin inovasyon odağını, hızlı adaptasyon kabiliyetini ve müşteri odaklı yaklaşımını gösteriyor.

TP Türkiye CEO’su Tülay Doğrular, projenin bu kategorilerde iki altın ödül kazanmasının önemli olduğunu belirtti. Doğrular, yüksek hacimli ve zaman açısından kritik bir süreçte esnek operasyon modeli, ileri teknolojik altyapı ve çok kanallı iletişim yetkinlikleri kullanarak kesintisiz hizmet sağladıklarını ifade etti. İş ortağı ile yürüttükleri projenin, geleceğin dijital hizmet modellerine güçlü bir zemin hazırlayan bir örnek oluşturduğunu ekledi.

TP Türkiye, yapay zeka destekli çözümlerin gücünü insan odağıyla birleştiriyor. Duygusal zekâyı teknolojiyle harmanlayarak hem çalışan deneyimini hem de müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyor.

Ödüllendirilen projede TP Türkiye, bir hafta içinde tüm eğitim süreçlerini tamamlayarak çağrı merkezi operasyonunu başlattı ve operasyonel kapasiteyi kısa sürede 4,5 katına çıkardı. TP’nin bulut santral altyapısı, yeni müşteri uzmanlarının sisteme hızla entegre olmasına olanak tanıdı. IVR anonsları ve diğer teknik ihtiyaçlara yapılan anlık müdahalelerle süreç kesintisiz ve çevik ilerledi.

Şirket, gelen çağrıları, otomatik aramaları, e-posta, SMS ve outbound iletişim kanalları üzerinden çok kanallı destek sağladı. Bu destek, yüksek hacimli iletişimi müşteri memnuniyeti odağı korunarak yönetmesine yardımcı oldu. Kurulan esnek operasyon modeli büyüme ve küçülme senaryolarını yönetti. Aşırı çağrı yüküne rağmen, gelişmiş teknolojik altyapı, yüksek ölçeklenebilirlik ve anlık müdahale kapasitesi operasyon süresince kesintisiz esneklik sundu.

Tags: çağrı merkeziödül

İLGİLİ YAZILAR

Starbucks'a sosyal sorumluluk projelerinden iki Stevie ödülü
Basın bülteni

Starbucks’a sosyal sorumluluk projelerinden iki Stevie ödülü

by DIGITAL REPORT

Küresel kahve zinciri Starbucks, Stevie Awards'ta iki sosyal sorumluluk projesiyle ödüle layık görüldü. Starbucks'ın Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliğiyle...

Read moreDetails
Allianz Türkiye'ye Kristal Elma'da 11, Brandverse'te 12 ödül
Marka

Allianz Türkiye’ye Kristal Elma’da 11, Brandverse’te 12 ödül

by DIGITAL REPORT

Allianz Türkiye, Reklamcılar Derneği tarafından 37. kez düzenlenen Kristal Elma ödüllerinde 11 ödül kazandı ve "Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka" unvanına...

Read moreDetails
Penti, Brandverse Awards 2025'te beş ödül kazandı
Marka

Penti, Brandverse Awards 2025’te beş ödül kazandı

by DIGITAL REPORT

Türkiye'nin iç giyim markası Penti, Brandverse Awards 2025'te beş ödül kazandı. Penti, "Yeni Balensiz Push-Up Hiç Çamaşırı" reklam filmiyle Giyim...

Read moreDetails
Koçtaş, Brandverse Awards'ta altın ödül kazandı
Basın bülteni

Koçtaş, Brandverse Awards’ta altın ödül kazandı

by DIGITAL REPORT

Koçtaş, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2025'te, Social Brands Veri Analitiği Ödülleri Ev Geliştirme kategorisinde altın...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM