Trendyol ile Facebook’ta reklam vermek, KOBİ’lerin dijitalleşmesi ve büyümeleri destek olmak amacıyla kolaylaşıyor. Trendyol, Facebook ile iş birliği ile satıcıların Facebook ve Instagram’da reklam vermesi sadece tek işlem uzaklarında olacak.
Trendyol, Facebook iş birliğiyle gerçekleşen yeni uygulama, satıcıların ayrı bir reklam verme süreci içine girmeden, Trendyol satıcı paneli üzerinden reklam vermelerini sağlıyor. Trendyol’un amacı ise işletmelerin dijitalde büyümelerine destek olmak. Artık dijital pazarlama veya teknik bilgilere gerek kalmadan Facebook üzerinden reklam verilebilecek.
Trendyol ile Facebook’ta reklam vermek: Komisyon yok, destek var
Trendyol bu işlemlerden komisyon almayacak ve Facebook faturalaşma sürecini satıcılar adına yönetecek. Reklam ücreti ise bakiyeden düşerken, kalan reklam bütçesi bakiyeye iade edilecek.
İşletmeler herhangi bir reklam verme kurulumu gerçekleştirmeden Facebook reklamlarını Trendyol satıcı paneli üzerinden kolayca verebilecek. Ayrıca Trendyol x Facebook iş birliği, yeniden hedefleme reklamlarını satıcı paneli üzerinde otomatik olarak sunacak. Ürünleri ziyaret eden müşteriler, reklam süresini ve satıcıların hedef kitlesini belirleyecek. Aynı şekilde Facebook çatısı altında faaliyet gösteren Instagram’da da Trendyol satıcıları kolay reklam vermenin rahatlığını yaşayabilir.
Rekabet Kurulu’ndan Trendyol’a geçici tedbir kararı
Trendyol ve Facebook’tan eğitici ve ekonomik destekler geliyor
Facebook “Ticarette Öne Çıkın” programı ile fon ve eğitim serileri ile KOBİ’lerin dijitalleşmesine destek olurken, Trendyol da bu işlemlerden herhangi bir komisyon almayacak. KOBİ’ler, dijital dünyada öne çıkmak ve büyümek için Facebook ve Trendyol’un uzman eğitmenleri tarafından desteklenecekler.