TVekstra, sektör paydaşlarını “TV’nin Evrimi” etkinliğinde ağırladı. Etkinlikte televizyon teknolojileri ve veri odaklı reklam stratejileri ele alındı. Etkinliğe TVekstra ile iş ortağı olan TV kanallarının temsilcileri katıldı. Katılımcılar, televizyonun dijitalleşme ile büyümeye devam ettiğini belirtti.
Kurucu ortaklar Merve Eraslanoğlu ve Murat Atay, televizyonun izleyiciyle daha etkileşimli, ölçülebilir ve hedeflenebilir bir mecra haline geldiğini vurguladı. TVekstra’nın 1500’den fazla kampanyadan elde ettiği deneyimlerle sunduğu teknolojiler sunuyor.
Etkinlikte paylaşılan araştırma sonuçlarına göre, Connected TV kullanıcılarının %63’ü yeni markaları ve ürünleri TV reklamları üzerinden keşfediyor. Kullanıcıların %47’si, izlediği bir TV reklamı sonrası üç ay içinde satın alma yapıyor.
TVekstra, dijital platformlarla entegre yeniden hedefleme olanakları sunuyor. Şirket, televizyon reklamlarını performans pazarlamasıyla birleştiren modeller geliştiriyor. Televizyon reklamlarında dikkat (attention) planlaması stratejisi kullanılıyor. Saniye bazlı ses ve görüntü analizleri ile reklamların izleyicinin en dikkatli olduğu anlarda gösterilmesi hedefleniyor. HBBTV portalı, oyunlaştırılmış içerikler ve gerçek zamanlı analitik altyapılar bu stratejiyi destekliyor.




