Shopify Twitter entegrasyonu, Shopify satıcılarının ürünlerini Twitter Profesyonel Hesap’ında listelemelerine ve müşterilerin alışveriş yapması için Shopify ürün sayfasına yönlendirmesine olanak tanıyacak. Shopify Twitter entegrasyonu geçen yılki Mağaza Modülünden sonra kolaylaştırılmış uygulama içi ticarete yönelik atılmış bir adım.
Shopify Twitter entegrasyonu nedir?
Shopify App Store’da ve Shopify yöneticisi aracılığıyla kullanılabilen bir Twitter satış kanalı uygulaması oluşturuldu. Böylece satıcılar Twitter hesaplarını Shopify yöneticilerine bağlayabilir ve Twitter’ın Alışveriş Yöneticisi’ne yerleştirebilirler.
Shopify Twitter entegrasyonu, bir satıcının ürünlerini Shopify’dan otomatik olarak Twitter’a yükler ve bu ürünler daha sonra Twitter profilinde görünmeye başlar. Kullanıcılar, 50 adede kadar ürünü görüntülemek için bu bölüme göz atabilir ve genişleterek daha fazla ürünü ve satıcının asıl mağazasını inceleyebilir.
Alışveriş yapanlar, satın almaya hazır olduklarında, satıcının web sitesinde ödeme yapabilirler. Bugünden itibaren Twitter, Shop Spotlight ve Twitter Shops için beta test aşamasının ötesine geçiyor ve her iki özelliği de ABD’deki tüm şirketlerin kullanımına sunuyor.
Burada görüldüğü gibi Shop Spotlight, şirket profilinizde ürünlerinizi sergileyebileceğiniz benzersiz bir alandır. İnsanlar Shop Spotlight’ın etkin olduğu bir profili ziyaret ettiğinde, daha fazla bilgi edinmek için Twitter’dan ayrılmak zorunda kalmayacak. Uygulama içi tarayıcıda sorunsuz bir şekilde satın alma işlemi için vitrinde gezinebilir ve tek bir ürünü seçebilir. Bu arada Shop Pro profil ögesi, kullanıcıları 50’ye kadar ögenin görüntülenebileceği farklı bir sekmeye götüren ayrı bir Pro profil özelliğidir.
Önceden, yalnızca belirli işletmeler Twitter’ın Profesyonel Hesap’ını kullanabiliyordu. Artık herkes Twitter profilini şirket kategorisi ve çalışma saatleri gibi markaya özel bilgileri içeren işletme sürümüne dönüştürebilir. Shopify satıcıları ürünlerini listeleyerek satın alma sayfasına doğrudan bağlantı sağlayabilir. Ancak, şu anda özellikle tweet’leri kapsamıyor. Twitter, tweet’lerde “Mağaza” butonunu içerecek ürün listelerini geliştiriyor, ancak bunlar henüz mevcut değil ve ücretsiz bir seçenek olmayabilirler.
Bu yeni e-Ticaret teknolojisi, ürün listelerinizi gerçek zamanlı tweet görüşmelerine daha iyi bağlamak için harika bir yöntem olabilir. Twitter yer işareti nasıl kullanılır öğrenmek ister misiniz? Daha sonra almak isteyeceğiniz ürünleri kaydetmek işinize yarayabilir…