Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Pro

Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi

by Barış Selman
19/02/2021
in Pro
Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Tepe Çağrı Merkezi, Çağrı Merkezleri Derneği aracılığıyla verilen ve Avrupa Birliği standartlarında hizmet sunduğunu belgeleyen ISO18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasını, bir kez daha başarılı olarak almaya hak kazandı. Bu sertifika ile müşteri iletişim merkezinin stratejisi, süreçleri, çalışan memnuniyeti, altyapı ve sağladığı müşteri memnuniyeti süreçlerini kapsayan denetimleri başarıyla tamamlanmış oldu.

Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), Türkiye’de sunulan çağrı merkezi hizmet kalitesinin uluslararası standartlara ulaşması için yaptığı çalışmalar kapsamında, Bureau Veritas iş birliğiyle ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezi Standardı’nı tüm sektörde yaygınlaştırmaya devam ediyor.

Entegre tesis yönetimi sektörünün yüzde 100 Türk sermayeli lider şirketi Tepe Servis ve Yönetim bünyesinde, müşteri ilişkileri yönetimini gerçekleştirmek amacıyla 2010 yılında kurulan Tepe Çağrı Merkezi, ÇMD tarafından verilen, uluslararası standartlarında hizmet sunulduğunu belgeleyen ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasını, bir kez daha başarılı olarak almaya hak kazandı.

Sertifikaya sahip olan firmalar rekabette avantaj yakalıyor!

ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası, düzenlenen törenle ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü tarafından, Tepe Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Nuran Şahin’e takdim edildi. Ağılönü, “Dernek olarak, hızlı bir gelişim gösteren sektörümüzün sağlıklı bir şekilde büyüyebilmesi için hizmet kalitelerinin belgelendirilmesi konusunda çalışmalar yapıyoruz. Çağrı merkezleri için özel hazırlanmış bir içeriğe sahip bu sertifikasyon ile sektörümüzde sunulan hizmetlerde standardizasyon sağlamayı amaçlıyoruz. Sertifikaya sahip olan firmalar süreçlerinin etkinliğini artırıyor ve rekabet anlamında önemli avantajlar elde ediyor. Çalışan memnuniyeti konusunda da gereklilikler içeren bu standart sayesinde iyileşen süreçlerle vatandaşlarımız da daha iyi, güvenli, pratik ve hızlı bir hizmet seviyesine kavuşmuş oluyor” dedi.

Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi
Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi

Tepe Çağrı Merkezi ekibini bu başarısından dolayı kutlayan Ağılönü, “Ayrıca Tepe Çağrı Merkezi’nin belgelendirme sürecinde Çağrı Merkezleri Derneği’ni tercih etmesinden büyük memnuniyet duyduğumuzu da belirtmek isterim” dedi.

Verdiğimiz hizmet uluslararası standartlarda tescillendi!

Tepe Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Nuran Şahin, “hedeflerimiz ve şirket politikamız gereği, sunduğumuz hizmetin uluslararası standartlarda olduğunu bu belge ile bir kez daha tescillemek istedik. Müşterilerimize, özellikle çağrı merkezleri için özel şartlar içeren, anahtar performans göstergeleri doğrultusunda, sürekli yenilik ve iyileşme merkezli bir hizmet sunmayı hedefleyen ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasıyla hizmet vermeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Çalışanların motivasyonu ve güveni arttı!

ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasının çağrı merkezlerine önemli katkılar sağladığını vurgulayan Şahin, sözlerine şöyle devam etti: “Hizmet kalitemizin standartlarını belirlemek ve artırmak, müşterilerimizin, çözüm ortaklarımızın memnuniyetini sürekli kılmak için bu standartlardan yararlanmamız bize katkı sağladı. Düzenli ve sürekli bir veri akışının sağlanması, verdiğimiz hizmeti geriye dönük olarak izleyebilmek ve tüm bunları standartlaştırmak, müşteri memnuniyetinin yanı sıra çalışanlarımızın hem motivasyonunu hem de şirketimize karşı güvenini artırdı.”

Sektörün en önemli standartlarından biri olan ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasının belgelendirme sürecinde ÇMD’yi tercih ederek çok doğru bir seçim yaptıklarının belirten Şahin, “Çağrı Merkezleri Derneği, sektörün tam merkezinde yer alıyor. Sektöre yön veriyor ve ülkemizi bu anlamda dünyada temsil ediyor” dedi.

Tags: çağrı merkeziÇağrı Merkezleri DerneğiKaliteMüşteri hizmetlerirekabetsertifika

İLGİLİ YAZILAR

TP Türkiye, Contact Center World'de iki altın kazandı
Pro

TP Türkiye, Contact Center World’de iki altın kazandı

by DIGITAL REPORT

TP Türkiye, müşteri deneyimi ve çağrı merkezi alanında Contact Center World Awards'ta "En İyi Kriz Yönetimi" ve "En İyi Teknoloji...

Read moreDetails
Türkiye'de müşteri deneyiminde yapay zekâ odaklı dijitalleşme yükselişte
Pro

Türkiye’de müşteri deneyiminde yapay zekâ odaklı dijitalleşme yükselişte

by DIGITAL REPORT

Küresel çağrı merkezi yapay zekâ pazarı büyümeye devam ederken, Türk şirketleri müşteri deneyiminde dijitalleşmeyi önceliklendiriyor. Küresel pazarın 2024'te 1,95 milyar dolara...

Read moreDetails
Bulutistan SAP sertifikası aldı
Teknoloji

Bulutistan bulut ve altyapı operasyonları için SAP sertifikası aldı

by DIGITAL REPORT

Bulutistan, bulut ve altyapı operasyonları için SAP sertifikasyonu aldığını duyurdu. Bu SAP sertifikasyonu, Bulutistan'ın Türkiye ve yurtdışındaki genişlemesi için yönetilen...

Read moreDetails
OPPOHACK 2022'ye binlerce kişi katıldı
Teknoloji

OPPOHack 2022, 50’den fazla ülkeden katılımcı ağırladı

by DIGITAL REPORT

OPPOHack 2022'ye, 50'den fazla ülkeden binlerce kişi katıldı. OPPO, uluslararası düzeyde yoğun rekabet koşullarında kullanıcı deneyimini ileri boyuta taşıyan inovasyonlar...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM