digital report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
digital report
Digital Report Pro

Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi

Yazar: Barış Selman
19 Şubat 2021
Kategori: Pro
A A
Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi
  • Sertifikaya sahip olan firmalar rekabette avantaj yakalıyor!
  • Verdiğimiz hizmet uluslararası standartlarda tescillendi!
  • Çalışanların motivasyonu ve güveni arttı!

Tepe Çağrı Merkezi, Çağrı Merkezleri Derneği aracılığıyla verilen ve Avrupa Birliği standartlarında hizmet sunduğunu belgeleyen ISO18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasını, bir kez daha başarılı olarak almaya hak kazandı. Bu sertifika ile müşteri iletişim merkezinin stratejisi, süreçleri, çalışan memnuniyeti, altyapı ve sağladığı müşteri memnuniyeti süreçlerini kapsayan denetimleri başarıyla tamamlanmış oldu.

Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), Türkiye’de sunulan çağrı merkezi hizmet kalitesinin uluslararası standartlara ulaşması için yaptığı çalışmalar kapsamında, Bureau Veritas iş birliğiyle ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezi Standardı’nı tüm sektörde yaygınlaştırmaya devam ediyor.

Entegre tesis yönetimi sektörünün yüzde 100 Türk sermayeli lider şirketi Tepe Servis ve Yönetim bünyesinde, müşteri ilişkileri yönetimini gerçekleştirmek amacıyla 2010 yılında kurulan Tepe Çağrı Merkezi, ÇMD tarafından verilen, uluslararası standartlarında hizmet sunulduğunu belgeleyen ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasını, bir kez daha başarılı olarak almaya hak kazandı.

Sertifikaya sahip olan firmalar rekabette avantaj yakalıyor!

ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası, düzenlenen törenle ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü tarafından, Tepe Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Nuran Şahin’e takdim edildi. Ağılönü, “Dernek olarak, hızlı bir gelişim gösteren sektörümüzün sağlıklı bir şekilde büyüyebilmesi için hizmet kalitelerinin belgelendirilmesi konusunda çalışmalar yapıyoruz. Çağrı merkezleri için özel hazırlanmış bir içeriğe sahip bu sertifikasyon ile sektörümüzde sunulan hizmetlerde standardizasyon sağlamayı amaçlıyoruz. Sertifikaya sahip olan firmalar süreçlerinin etkinliğini artırıyor ve rekabet anlamında önemli avantajlar elde ediyor. Çalışan memnuniyeti konusunda da gereklilikler içeren bu standart sayesinde iyileşen süreçlerle vatandaşlarımız da daha iyi, güvenli, pratik ve hızlı bir hizmet seviyesine kavuşmuş oluyor” dedi.

Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi
Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi

Tepe Çağrı Merkezi ekibini bu başarısından dolayı kutlayan Ağılönü, “Ayrıca Tepe Çağrı Merkezi’nin belgelendirme sürecinde Çağrı Merkezleri Derneği’ni tercih etmesinden büyük memnuniyet duyduğumuzu da belirtmek isterim” dedi.

Verdiğimiz hizmet uluslararası standartlarda tescillendi!

Tepe Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Nuran Şahin, “hedeflerimiz ve şirket politikamız gereği, sunduğumuz hizmetin uluslararası standartlarda olduğunu bu belge ile bir kez daha tescillemek istedik. Müşterilerimize, özellikle çağrı merkezleri için özel şartlar içeren, anahtar performans göstergeleri doğrultusunda, sürekli yenilik ve iyileşme merkezli bir hizmet sunmayı hedefleyen ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasıyla hizmet vermeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Çalışanların motivasyonu ve güveni arttı!

ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasının çağrı merkezlerine önemli katkılar sağladığını vurgulayan Şahin, sözlerine şöyle devam etti: “Hizmet kalitemizin standartlarını belirlemek ve artırmak, müşterilerimizin, çözüm ortaklarımızın memnuniyetini sürekli kılmak için bu standartlardan yararlanmamız bize katkı sağladı. Düzenli ve sürekli bir veri akışının sağlanması, verdiğimiz hizmeti geriye dönük olarak izleyebilmek ve tüm bunları standartlaştırmak, müşteri memnuniyetinin yanı sıra çalışanlarımızın hem motivasyonunu hem de şirketimize karşı güvenini artırdı.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Veri ihlalleri sağlık kurumlarını etkiliyor

Sektörün en önemli standartlarından biri olan ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasının belgelendirme sürecinde ÇMD’yi tercih ederek çok doğru bir seçim yaptıklarının belirten Şahin, “Çağrı Merkezleri Derneği, sektörün tam merkezinde yer alıyor. Sektöre yön veriyor ve ülkemizi bu anlamda dünyada temsil ediyor” dedi.

Etiketler: çağrı merkeziÇağrı Merkezleri DerneğiKaliteMüşteri hizmetlerirekabetsertifikaTepe Çağrı MerkeziUluslararası
PaylaşTweet'lePaylaşGönderPaylaş

İLGİLİ YAZILAR

CBOT, 2020’de 15 kat büyüdü

CBOT, 2020’de 15 kat büyüdü

Çin, tekel karşıtı yeni yönergeler yayınladı: Teknoloji devleri yakından izlenecek

Çin, tekel karşıtı yeni yönergeler yayınladı: Teknoloji devleri yakından izlenecek

Yeni kariyer hedefi Test Uzmanlığı Sertifikası

Yeni kariyer hedefi Test Uzmanlığı Sertifikası

Google yeni bir antitröst davası ile karşı karşıya

Google, aramaları manipüle ettiği iddiasıyla üçüncü bir antitröst davası ile karşı karşıya

SON HABERLER

Yeni AirPods 3 hakkında bildiğimiz her şey: tasarımı, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Yeni AirPods 3 hakkında bildiğimiz her şey: Tasarımı, fiyatı ve çıkış tarihi

Redmi Note 10 fiyatı ortaya çıktı
Teknoloji

Redmi Note 10 fiyatı ortaya çıktı

Galaxy M62, dev bir pil ve üst düzey bir işlemciyle geliyor
Teknoloji

Galaxy M62, dev bir pil ve üst düzey bir işlemciyle geliyor

Google, katlanabilir akıllı telefonunu 2021'de piyasaya sürebilir
Teknoloji

Google, katlanabilir akıllı telefonunu 2021’de piyasaya sürebilir

OnePlus 9 Pro kamera arayüzü sızdırıldı
Teknoloji

OnePlus 9 Pro kamera arayüzü sızdırıldı

Samsung Galaxy A32 4G: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Samsung Galaxy A32 4G: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi

SON FORUM GÖNDERİLERİ

Stalk nedir, stalking nedir, ne a …yazan Fair2 ay önce
Kolayca Instagram foto indir: Ins …yazan Fair2 ay önce
Android için en iyi yaşlandırma u …yazan Fair2 ay önce
Instagram güncelleme hakkında her …yazan Fair2 ay önce
iPhone 12'de 5G'yi kapatmayazan Fair2 ay önce
digital report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM