digital report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
digital report
Digital Report Teknoloji

CarrefourSA ve SabancıDx işbirliği gelirleri artırıyor

Yazar: Yunus Emre Orhun
25 Kasım 2020
Kategori: Teknoloji
A A
CarrefourSA ve SabancıDx
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • CarrefourSA, SabancıDx çözümleri ve kendine ait olan analitik yaklaşımlarla gelirlerini artırıyor
    • PackUpp 12,5 milyon TL değerleme ile yatırım aldı
    • Teknosa’dan sevgililer günü kampanyası
    • Stevie Ödülleri için başvuru süresi uzatıldı
    • CarrefourSA, gelişmiş analitik ile aktif müşteri sayısını katladı

CarrefourSA, SabancıDx ile kurduğu ortaklık ve yürüttüğü çalışmalar sayesinde gelirlerini arttırıyor. SabancıDx, odağına aldığı ileri veri analitiği hizmetleri ile çözüm ortaklarına değer katan önemli bir projeye daha imza attı. SabancıDx hayata geçirdiği projeyle, 52 ilde 672 marketi bulunan Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA’nın müşteri memnuniyetini daha üst seviyeye çıkarırken yıllık cirosunu 25 milyon TL artırmayı hedefliyor.

CarrefourSA, SabancıDx çözümleri ve kendine ait olan analitik yaklaşımlarla gelirlerini artırıyor

  • Sabancı Üniversitesi AR-GE toplantısı gerçekleştirdi
  • CarrefourSA, gelişmiş analitik ile aktif müşteri sayısını katladı
  • Sabancı Üniversitesi, iş dünyasını EDU ile ileri taşıyacak

SabancıDx, yeni nesil teknolojilere dayanan katma değerli çözümlerle Türkiye’de şirketlerin dijital dönüşümüne katkıda bulunmak için çalışıyor. CarrefourSA’nın halihazırda müşterilerine yolladığı promosyon bilgilerini içeren kısa mesajları veri analitiği ışığında kişiselleştirdi. Yaratılan çözümle her bir CarrefourSA müşterisinin en çok ilgisini çekecek kampanya belirleniyor ve ilgili duyuru, kısa mesaj yoluyla müşteriyle paylaşılıyor.

CarrefourSA müşterilerinin market ziyaret sayılarını ve oluşacak toplam cironun artırılmasına yönelik bir makine öğrenmesi ve karar optimizasyonu uygulaması tasarlayan SabancıDx, bu projeyi geçmiş alışverişlerde alınan ürünlerin bilgilerini kullanarak mevcut kampanyalı ürünlerin gelecek alışverişlerde alınma olasılığını kestiren bir istatistiksel modele dayandırarak hayata geçirdi. Dijital dönüşümde doğru bir yol haritası oluşturmanın veriyi anlamlandırmak ve bunu iş stratejilerine uygulamak olduğu görüşünün dikkat çekici bir uygulaması olan projeyle SabancıDx, CarrefourSA’nın yıllık cirosunu 20-25 milyon TL artırmayı hedefliyor.

İLGİLİYAZILAR

PackUpp 12.5 milyon yatırım

PackUpp 12,5 milyon TL değerleme ile yatırım aldı

teknosa sevgililer günü kampanyası

Teknosa’dan sevgililer günü kampanyası

stevie ödülleri

Stevie Ödülleri için başvuru süresi uzatıldı

CarrefourSA, gelişmiş analitik ile aktif müşteri sayısını katladı

CarrefourSA, gelişmiş analitik ile aktif müşteri sayısını katladı

SabancıDx, birden fazla teknolojinin kullanıldığı projede, sahip olduğu bilgi birikimi ve kadrosu sayesinde front-end tasarımı dışındaki analiz, modelleme, yazılım ve veri tabanı tasarımı gibi tüm faaliyetleri kendi bünyesinde geliştiriyor. Çözüm ve uygulama geliştirme süresini 4,5 ay gibi kısa bir süreye indiriyor. Sabancı Üniversitesi ile olan akademik iş birliği ile doğru çözüm metodolojinin belirlenmesi konusunda hızlı bir ilerleme kaydetti.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  PackUpp 12,5 milyon TL değerleme ile yatırım aldı
Etiketler: Carrefour GrupCarrefourSAsabancı holdingSabancıDx
PaylaşTweet'lePaylaşGönderPaylaş

İLGİLİ YAZILAR

PackUpp 12.5 milyon yatırım

PackUpp 12,5 milyon TL değerleme ile yatırım aldı

teknosa sevgililer günü kampanyası

Teknosa’dan sevgililer günü kampanyası

stevie ödülleri

Stevie Ödülleri için başvuru süresi uzatıldı

CarrefourSA, gelişmiş analitik ile aktif müşteri sayısını katladı

CarrefourSA, gelişmiş analitik ile aktif müşteri sayısını katladı

digital report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM