digital report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
digital report
Digital Report Marka

Facebook, sayfa başına reklam sayısını azaltacak

Yazar: Osman Doğan
10 Eylül 2020
Kategori: Marka
A A
Facebook, sayfa başına reklam sayısını azaltacak

Facebook, sayfa başına reklam sayısını azaltacak

Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

    • Facebook da Türkiye’ye temsilci atıyor
    • Paymes 2020’de 3,5 kat büyüyerek cirosunu 4’e katladı
    • Ücretsiz güvenli mesajlaşma yazılımları nasıl para kazanıyor?
    • Telegram grup ve kanal bulma [Nasıl Yapılır]
  • Reklamların sınırlandırılması performansı artıracak

Facebook reklam performansını arttırmak için, sayfa başına gösterilen reklam sayını sınırlandıracak. 2021 yılının Şubat ayında başlayacak uygulama ile, reklamlardan elde edilen dönüşüm oranının yükseltilmesi amaçlanacak.

Facebook Reklam Pazarlama Başkan Graham Mudd, Facebook reklamları ile ilgili önemli bir açıklamaya yaptı. Bu açıklamada, Facebook’un önümüzdeki yıl itibari ile bir sayfada gösterilen reklam sayısını sınırlandırmaya başlayacağı ifade edildi.

Mudd, geliştiricilerin değişime hazırlanabilmesi ve daha iyi adapte olabilmesi adına, söz konusu duyuruyu erkenden yapmayı uygun gördüklerini dile getirdi. Buna göre Facebook 2021 yılının Şubat ayından itibaren, sayfa başına gösterdiği reklamları sınırlayacak.

İLGİLİYAZILAR

Facebook da Türkiye'ye temsilci atıyor

Facebook da Türkiye’ye temsilci atıyor

Paymes 2020’de 3,5 kat büyüyerek cirosunu 4’e katladı

Paymes 2020’de 3,5 kat büyüyerek cirosunu 4’e katladı

Ücretsiz güvenli mesajlaşma yazılımları nasıl para kazanıyor?

Ücretsiz güvenli mesajlaşma yazılımları nasıl para kazanıyor?

Telegram grup ve kanal bulma [Nasıl Yapılır]

Telegram grup ve kanal bulma [Nasıl Yapılır]

Reklamların sınırlandırılması performansı artıracak

Graham Mudd tarafından yapılan açıklamaya göre, Facebook, sayfa başına gösterdiği reklam sayını azaltarak, reklamlardan elde edilen performansı artırmaya çalışacak. Bu sayede reklamlara ödenen ücretler de azalmış olacak. Dev şirket, reklam ürünlerine daha fazla otomasyon katmak için, makine öğreniminden yararlanacak. Facebook, reklamları büyütmeden veya reklamların işe yaramadığına karar vermeden önce ilgili reklamı, yeterli sayıda kişiye gösterecek.

Pazarlamacılar, Facebook’ta bir reklam kampanyası oluşturduğunda, ilgili reklam ilk olarak bir öğrenme aşamasına girer. Bu sırada, Facebook’un reklam dağıtım sistemi, reklamı sunmanın en verimli yolunu bulmaya çalışır.

Bir sayfaya ne kadar çok sayıda reklam eklenirse, Facebook’un hangi reklamların daha iyi çalıştığını ve daha fazla bütçeyi hak ettiğini istatistiksel olarak anlaması o kadar çok zorlaşır. Sistemde çok fazla sayıda reklam varsa, Facebook, herhangi bir reklam hakkında yeterince bilgi edinemez. Çünkü reklam yoğunluğundan ötürü her bir reklam olması gerektiğinden daha az, daha seyrek yayınlanır.

Fakat reklamların belirli bir eşiğin altında tutulması, Facebook’a yapılan reklam yatırımlarının daha iyi bir şekilde sonuçlanmasını sağlar. Reklam verenler, oluşturdukları reklamlardan daha yüksek bir performans elde eder.

Facebook, sayfa başına reklam sayısını reklam verinin bütçesine göre ayarlayacak. Buna göre 100 bin dolardan daha az bir bütçe için küçük ve orta boyutlu sayfalar 250 reklam ile sınırlandırılacak. 100 bin ila 1 milyon dolar arası reklam harcamalarda ise, orta ve büyük boyutlu sayfalar bin adede kadar reklam gösterimi yapılabilecek. 1 milyon ila 10 milyon dolar arasındaki reklam bütçleri için büyük sayfaların reklam eşeği 5 bin reklama kadar çıkacak. Son olarak son 12 ayda 10 milyon dolardan fazla yapılan harcamalar için en büyük sayfalarda 20 bin adede kadar reklam yayınlanabilecek.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Instagram web arayüzünden DM nasıl gönderilir?
Etiketler: Facebookfacebook adsFacebook reklamFacebook reklamları pazarlamareklamreklamcılıksosyal medya
PaylaşTweet'lePaylaşGönderPaylaş

İLGİLİ YAZILAR

Facebook da Türkiye'ye temsilci atıyor

Facebook da Türkiye’ye temsilci atıyor

Paymes 2020’de 3,5 kat büyüyerek cirosunu 4’e katladı

Paymes 2020’de 3,5 kat büyüyerek cirosunu 4’e katladı

Ücretsiz güvenli mesajlaşma yazılımları nasıl para kazanıyor?

Ücretsiz güvenli mesajlaşma yazılımları nasıl para kazanıyor?

Telegram grup ve kanal bulma [Nasıl Yapılır]

Telegram grup ve kanal bulma [Nasıl Yapılır]

Sanal PosÜcretsiz Sanal Pos

SON HABERLER

Skyrim'in dev Enderal modunun yaratıcıları ilk ticari oyunlarını yaratıyor
Teknoloji

Skyrim’in dev Enderal modunun yaratıcıları ilk ticari oyunlarını yaratıyor

Akıllı saatler, semptomları göstermeden önce COVID-19'u tespit edebiliyor
Teknoloji

Akıllı saatler, semptomları göstermeden önce COVID-19’u tespit edebiliyor

Motorola G30 hakkında yeni ayrıntılar ortaya çıktı
Teknoloji

Motorola G30 hakkında yeni ayrıntılar ortaya çıktı

En iyi Android ROM'ları listesi
Teknoloji

En iyi Android ROM’ları

TikTok, genç kullanıcılar için gizliliği ve güvenliği güçlendiriyor
Güvenlik

TikTok, genç kullanıcılar için gizliliği ve güvenliği güçlendiriyor

NVIDIA GeForce NOW, Turkcell ve Gameplus iş birliği ile artık Türkiye'de
Teknoloji

NVIDIA GeForce NOW, Turkcell ve Gameplus iş birliği ile artık Türkiye’de

SON FORUM GÖNDERİLERİ

Stalk nedir, stalking nedir, ne a …yazan Fair2 hafta önce
Kolayca Instagram foto indir: Ins …yazan Fair2 hafta önce
Android için en iyi yaşlandırma u …yazan Fair2 hafta önce
Instagram güncelleme hakkında her …yazan Fair2 hafta önce
iPhone 12'de 5G'yi kapatmayazan Fair2 hafta önce
digital report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM