Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Teknoloji

Ferrari’nin yeni elektrikli arabası: Ferrari 296 GTB

Yeni plug-in hibrit V6 Ferrari 296 GTB 2022, sunduğu harika özelliklerle karşınızda

Yazar: Edanur Tekin Şimşek
14/03/2022
Kategori: Teknoloji
Ferrari'nin yeni elektrikli arabası: Ferrari 296 GTB
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Ferrari’nin yeni modeli, Ferrari 296 GTB gerçekten etkileyici. Sürmesi gerçekten çok basit ve bir o kadar da keyifli. Akıllı şasi teknolojisi, kulağa harika gelen muhteşem motordan en iyi şekilde yararlanmanızı sağlıyor.

Hem güç aktarma hem de onu kontrol eden yazılım açısından, mekanik ve elektrik sistemlerinin akıllıca entegrasyonu söz konusu olduğunda, Ferrari kendisi ve rakipleri arasında bir kez daha öne geçti.

Ferrari gelecekte elektrikli araç teknolojisine bu şekilde yaklaşmayı planlıyorsa endişelenecek bir şeyi yok demektir.

Ferrari’nin yeni elektirkli arabası görücüye çıktı: Ferrari 296 GTB

Model:Ferrari 296 GTB
Fiyat:241.550 £ (yaklaşık 314.941 $)
Motor:3.0 litrelik çift turbo V6 PHEV
Güç/tork:819bhp/740Nm
Şanzıman:8 ileri F1 DCT
0-62 mil:2.9 saniye
En yüksek hız:>205 mil
Ekonomi:TBC
CO2:TBC
Satılık:Şimdi

Ferrari’nin geleceği başlıyor. 2025’te ilk Ferrari EV satışa sunulacak ve yakında bir SUV da onun saflarına katılacak. Ancak marka, Ferrari 296 GTB geldiği ve inanılmaz bir teknoloji barındırdığı için henüz yanmalı spor otomobillerden vazgeçmeye hazır değil. 819 beygirlik bir motorla geliyor. Motor, bu Ferrari’nin en önemli parçası.

Ferrari’nin ilk V6’sında 3.0 litrelik V6 turbo benzinli motoru ve şirketin ilk “Hot Vee” turbo düzeni bulunuyor. Bu kurulum, gaz kelebeği tepkisini iyileştirirken emme uzunluğunu azaltır. Bu motorda 7.45 kWh bataryalı elektrikli motor da destek veriyor ve bu ünite tek başına 315 Nm tork gibi ek güç sağlıyor.

Çok fazla çalışma sistemi, çeşitli ölçümleri izleyen ve hesaplayan sensörler ve değerler bulunuyor. Gelişmiş teknoloji ve yetenekleri sayesinde neredeyse gerçek hissi veriyor.

Ferrari'nin yeni elektrikli arabası: Ferrari 296 GTB
Ferrari’nin yeni elektrikli arabası: Ferrari 296 GTB
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Rolls-Royce 2030’dan itibaren sadece elektrikli otomobil üretecek

GTB’nin 0-100 km/s hızlanması 2.9 saniye ve 0-200 km/s hızlanması 7.3 saniye sürüyor. Kontağı açıp eManettino’da eDrive moduna geçin ve arabanın sessizce hareket etmesine izin verin.

Aynı anahtar ile tercihinize göre benzin veya elektrik motorunu açıp kapatabilirsiniz. Araç, Hibrit modu aracılığıyla hangi kaynakların gerekli olduğunu akıllıca yönetir. Motor ve motor arasındaki akıllı yeni debriyaj sayesinde benzin ve elektriğin entegrasyonu oldukça pürüzsüz.

Performance modunda, elektrik gücü, pil verimliliğini korumak için maksimum potansiyelinden biraz geri çekilirken, Qualify’a yükselirken, sistemin vermesi gereken her şeyi şarja rağmen dağıtır. Bununla birlikte, bu iki ayardan herhangi birinde, geri döndüğünüzde pilin ne kadar hızlı şarj olduğunu görünce şaşıracaksınız. Yüzde 100 olduğunda, şarj durumu menzili bize doğru görünen 16 mil’de duruyor. eDrive’daki en yüksek hız 83 mph’dir.

Motoru çalıştırdığınızda, Ferrari 296 GTB’nin en büyük özelliklerinden birinin keyfini çıkarabilirsiniz: ses. Krank milinin pimleri de 120 derece bölünerek normal bir ateşleme sırası ve doğal olarak emişli bir Ferrari V12’yi gerçekten taklit eden bir nota veriyor. Kabinde doğal egzoz frekanslarını yeniden yaratan Hot Tube Resonator teknolojisi ile 8500 rpm sınırlamasına yaklaşırken kulağa harika geliyor.

Ferrari'nin yeni elektrikli arabası: Ferrari 296 GTB
Ferrari’nin yeni elektrikli arabası: Ferrari 296 GTB
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Rapor: Dünyada yeni trend elektrikli arabalar

Ferrari 296 GTB’nin yan kayma kontrolü, direksiyondan ne kadar tork geri beslendiğine bağlı olarak mevcut yapışma miktarını tahmin eden bir kavrama tahmin edici işlevi içerecek şekilde güncellendi.

1470 kg boş ağırlığı ile bir plug-in hibrit için nispeten hafif. 2600 mm’lik kısa dingil mesafesi ile çevik bir his veriyor. Hafif direksiyon, geri bildirimle dolu değil, ancak duyarlı ve doğru. Bu size güven verebilir

Fren pedalının üst kısmı, tepki ve rejeneratif etkilerin bazıları için biraz fazla güçlü olabileceği, otomobilin dinamik profilindeki belki de tek soru işareti. Performans veya direksiyon kontrolünü kaybetmeden viraja girip ve daha sonra fren yapmanızı sağlayan yeni bir ABS işlevi olan ABS Evo’nun eklenmesi kayda değer.

Arayüz, temel aktiviteleri yerine getirirken hala biraz hantal olsa da, SF90 ve Roma’dan güncellenmiş bilgi-eğlence sistemi ve dijital gösterge daha kullanıcı dostu olmalı. Daha fazla bilgi almak için Ferrari’nin web sitesi‘ni ziyaret edebilirsiniz.

Daha fazla bilgi için bizi takip etmeye devam edin.

Etiketler: elektirkli arabaelektirkli spor arabaFerrariFerrari 296 GTBferrari 296 gtb 2022ferrari 296 gtb 2022 fiyatıferrari 296 gtb 2022 motoruferrari 296 gtb 2022 özellikleriferrari elektrikli arabaFerrari EVFerrari SUVFerrari V6otomobil

İLGİLİ YAZILAR

BMW sahiplerine özel BMW Prime Abonelik Sistemi hayata geçti
Marka

BMW sahiplerine özel BMW Prime Abonelik Sistemi hayata geçti

Yazar: DIGITAL REPORT

BMW Prime Abonelik Sistemi ile BMW sahipleri motor yağı, cam suyu tamamlama, silecek değişimi, mevsim geçişlerinde lastik saklama ve değişimi...

Devamını oku
BMW sahiplerine özel BMW Prime Abonelik Sistemi hayata geçti
Teknoloji

Türkiye’nin otomobil satış raporu: En çok hangi markalar aranıyor?

Yazar: DIGITAL REPORT

sahibinden.com verilerinden hazırlanan sahibindex Mayıs Vasıta raporuna göre ayın en çok ilan verilen kategorisi Otomobil oldu. Otomobil fiyatlarının nasıl artığını...

Devamını oku
Mazda Müzesi açıldı
Teknoloji

Mazda’nın yenilenen müzesi açıldı

Yazar: DIGITAL REPORT

Mazda tutkunlarını ve otomobilseverleri heyecanlandıran Mazda Müzesi, yenilenmiş haliyle tekrar ziyarete açılıyor. Mazda Müzesi açıldı Markanın insanlarla olan iletişimini güçlendiren...

Devamını oku
Hyundai TUCSON: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

230 beygirlik Hyundai TUCSON “hybrid” şimdi Türkiye’de

Yazar: DIGITAL REPORT

Hyundai TUCSON, geçtiğimiz yıl benzinli ve dizel motor seçenekleriyle satışa sunulmuş ve kısa sürede segmentinin en çok satılan modellerinden biri...

Devamını oku

SON YAZILAR

Huobi Incubator, Web3 Hackathon etkinliğini başlatıyor

Ticaret Bakanlığı’ndan e-ihracat sektörüne reklam desteği

Siber suçluların gözü KOBİ’lerde

Twitter’a göre Türkler Dünya Kupası’na şimdiden hazır

Twitch’in anlık izleyici rekoru kırıldı

HUAWEI WATCH FIT 2 ile akıllı özellikleri bileğinize taşıyın

Açık bankacılık hizmeti ile farklı bankalardaki hesaplar tek ekranda

BinBin’in yurt dışındaki ikinci durağı belli oldu

Doğum günün kutlu olsun Elon Musk: 51 yaşında dünyanın en zengin adamı nasıl oldu?

Fujifilm İnovasyon Yarışması ikinci kez başvurularını topluyor

ÇOK OKUNANLAR

İçerik bulunamadı

SON REHBERLER

F1 22 fragmanı yayınlandı

Spotify karaoke özelliği nasıl kullanılır?

Overwatch Support a Streamer etkinliği ile ücretsiz bir görünüm kazanın

Instagram Üzgünüz İsteğinizle İlgili Bir Sorun Oluştu hatası ve çözümü

İnternet hafızasından silinmek için ne yapmalı?

PlayStation Plus Temmuz 2022 oyunları sızdırıldı

YouTube Premium fiyatı hakkını veriyor mu?

Red Dead Redemption 3 çıkış tarihi ve söylentiler

Messenger’da birinin engeli nasıl kaldırılır?

En İyi Steam Yaz İndirimi 2022 fırsatları

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

Go to mobile version