Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

İkinci el araç firması VavaCars, yeni reklam filmini yayınladı

by Yunus Emre Orhun
11/11/2020
in Marka
VavaCars ikinci el araç
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

VavaCars, ikinci el araç sektöründe adını duyurmaya hızlı bir şekilde devam ederken, artan başarısını yeni bir reklam filmi ile süslüyor.

“Herkes arabasını VavaCars’a satıyor”

  • OPPO Reno4 Serisi için reklam filmi yayında
  • Kiğılı ve Oktay Kaynarca yeni reklam filminde buluştu
  • Arçelik Ultra Hijyen Serisi reklam filmi yayında

Reklam filmi, günümüzde sıkça duyduğumuz bir müzik türü olan, rap müzik üstüne kurulu bir şekilde karşımıza çıkıyor. İlk bakışta bir Trap klibini andıran reklam filmi,  VavaCars’a arabasını satan tüm hedef kitleleri bir araya getiriyor. VavaCars’ın sunduğu hizmetlerin kolaylığını ve hızını yaratıcı bir şekilde aktarıyor.

Bir iş insanından tutunda, çekirdek aileye kadar toplumda yer alan her bir bireyi temsilen insanlar, arkadan çalan müzikle birlikte dans edip, aynı zamanda VavaCars’ın özelliklerini bize tanıtıyor. Bunu yaparken insanlar ve ortamların renk tercihi, arkada çalan müzikle birlikte çok uyumlu bir şekilde kullanılıyor. Bunu yaparken de VavaCars’ın insanlara ne gibi kolaylıklar sunduğu bize anlatılıyor.

Being Çözüm tarafından hazırlanan, etkili jingle’ı ile de dikkat çeken reklam filmi, “VavaCars’ın araçları çok iyi fiyata satın alan marka olduğu” ve “Herkesin arabasını VavaCars’a sattığı” mesajlarını eğlenceli bir dille izleyici ile paylaşıyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: VavaCars

Reklamveren Yetkilileri: Alper Karaer, Eda Günaydın, Elif Sönmez, Emrah Saraç

Reklam Ajansı: Being Çözüm

Kreatif Direktör: Ozan Can Bozkurt

Yaratıcı Ekip: Tuğrul Mengi, Erce Ulusoy, Oktay Nezih Can, Özgür Biçer

Marka Ekibi: Yusuf Ziya Erdönmez, Elif Onat Bozkurt, İrem Terzi, Irmak Başaran

Stratejik Planlama Ekibi: Ahmet Yener, Kerem Can Erdönmez

Prodüksiyon Şirketi: Organic Film

Yönetmen: Onur Erdem

Jingle: Jingle House

Kullanılan Mecralar: Televizyon, dijital

Tags: araçikinci elreklamreklam filmi

İLGİLİ YAZILAR

Turkcell Pasaj alışveriş deneyimini reklam filmiyle anlatıyor
Marka

Turkcell Pasaj alışveriş deneyimini reklam filmiyle anlatıyor

by DIGITAL REPORT

Turkcell Pasaj, online alışveriş deneyimini yeni bir reklam filmiyle anlatıyor. Reality showlardan ilham alan film, alışveriş sürecindeki sorunları mizahi bir...

Read moreDetails
İkinci el otomobil reel fiyatları düştü
Basın bülteni

İkinci el otomobil reel fiyatları düştü

by DIGITAL REPORT

Bahçeşehir Üniversitesi Ekonomik ve Toplumsal Araştırmalar Merkezi (BETAM) tarafından sahibinden.com ilan verileriyle hazırlanan "Otomobil Piyasası Görünümü" raporu yayınlandı. Raporda ikinci...

Read moreDetails
Türkiye medya yatırımları hızla büyüyor, dijital öne çıkıyor
Basın bülteni

Türkiye medya yatırımları hızla büyüyor, dijital öne çıkıyor

by DIGITAL REPORT

Ekonomik belirsizliklerin arttığı dönemde markalar, reklam bütçelerini dengeleme stratejileri arayışında. Küresel medya yatırımlarının %60'ının dijital mecralara yönlendirildiği öngörülüyor. Türkiye, %39,4'lük...

Read moreDetails
YouTube Shorts'a alışveriş ürünü çıkartmaları geliyor
Teknoloji

YouTube Shorts’a alışveriş ürünü çıkartmaları geliyor

by DIGITAL REPORT

YouTube, yaptığı duyuruyla Shorts içeriklerinde alışveriş deneyimini geliştirmeye yönelik önemli bir adım attı. Şirket, kullanıcıların videolarda tanıtılan ürünlerin satın alınabilir...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM