Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report E-ticaret

Letgo: İkinci el alışveriş trafiği okula dönüşle arttı

Yeni eğitim ve öğretim yılına hazırlanan milyonlarca öğrenci, okula dönüş heyecanının yaşandığı bu günlerde letgo ile ikinci el eşya alışverişine yöneldi. Okula dönüş hazırlıklarının başladığı ağustos ayı itibarıyla letgo’da, çalışma masası ve çalışma sandalyesi aramalarında yüzde 80 oranında artış yaşandı. Bunu yüzde 26 ile notebook, yüzde 10 ile bilgisayar aramaları takip etti.

Yazar: DIGITAL REPORT
03/09/2021
Kategori: E-ticaret
Letgo: İkinci el alışveriş trafiği okula dönüşle arttı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Letgo’daki ikinci el alışveriş trafiği okulların açılması ile oldukça arttı. Hayalindeki öğrenci evini yaratmak isteyen gençlerin tercih ettiği ev eşyaları kategorisi ise okula dönüş döneminde Letgo’nun en çok rağbet gören kategorilerinden biri oldu.

Yeni eğitim ve öğretim yılına hazırlanan milyonlarca öğrenci, okula dönüş heyecanının yaşandığı bu günlerde ihtiyaçlarını karşılamak için letgo’ya yöneldi. İkinci el alışverişi tercih eden öğrenciler, okulların başlamasına kısa bir süre kala; notebook, bilgisayar, çalışma masası, çalışma sandalyesi, dolap ve mutfak gereçleri gibi birçok ürünü letgo’da aradı.

İkinci el alışveriş trafiği en çok hangi kategoride yaşandı?

Paylaşım ekonomisini destekleyen Letgo’da, okul hazırlıklarının başladığı ağustos ayından bu yana çalışma masası ve çalışma sandalyesi aramalarında yüzde 80 oranında artış yaşandı. Bunu elektronik kategorisinde yüzde 26 ile notebook, yüzde 10 ile bilgisayar aramaları takip etti. Aynı kategoride listelenen hoparlör ve kulaklık ilanlarının görüntülenme oranları ise yüzde 22 oranında yükseldi.

Dünyada ve ülkemizde tüketim alışkanlıkları değişiyor

Hayallerindeki öğrenci evine sahip olmak isteyen öğrenciler, sınırsız ürün çeşitliliği ile istediği alanı uygun fiyatlarla kolayca oluşturmak için Letgo’yu tercih etti. Letgo’nun “ev eşyaları kategorisi” okula dönüş döneminde en çok rağbet gören kategorilerden biri oldu. Ağustos ayı itibarıyla ev eşyaları kategorisindeki mobilyalara olan ilgi yüzde 32 oranında arttı. Mobilya aramalarındaki talebin yüzde 28’i dolaplara, yüzde 17’si ise mutfak gereçleri ve sofra eşyalarına oldu. Onları yüzde 12 ile koltuklar ve yüzde 10 ile masalar takip etti.

Letgo: İkinci el alışveriş trafiği okula dönüşle arttı
Letgo: İkinci el alışveriş trafiği okula dönüşle arttı

Konu hakkında görüşlerini dile getiren Letgo CMO’su Selin Süzer, “Ağustos ayı itibarıyla milyonlarca öğrenciyi ve ailelerini okula dönüş heyecanı ve haliyle alışveriş telaşı sardı. Yeni eğitim ve öğretim yılına hazırlanan öğrenciler, okulların başlamasına çok az bir süre kala ihtiyaçlarını karşılamak için Letgo’ya yöneldi. Ülkemizde ikinci el eşyalara olan bu yönelim ve talep artışının dünyada değişen tüketim alışkanlıkları ile ilgili olduğu çok açık. Türkiye’de ikinci el alışverişi akıllara yerleştiren marka olma hedefimizde emin adımlarla ilerliyoruz.   Biz letgo olarak, ürün almanın ve satmanın çok daha ötesine geçerek, hiçbir eşyanın kullanılmadan kenara atılmadığı, sürdürülebilir bir gelecek yaratma hayaliyle çalışıyoruz. İlerleyen dönemde de platformumuzda, işlevini yitirmemiş pek çok ürünü atmak yerine daha makul fiyatlarla ekonomiye kazandıracağız. Böylece kaynakları daha verimli kullanacak ve paylaşım ekonomisine katkı sağlamaya devam edeceğiz”  ifadelerini kullandı.

Etiketler: e-ticaretikinci el alışverişletgookula dönüşteknolojiuygulama

İLGİLİ YAZILAR

CBOT Platform nedir?
E-ticaret

CBOT’ta hedef 5 yılda 45 milyon dolarlık ihracat

Yazar: DIGITAL REPORT

CBOT, CBOT Platform ile global çapta başarı listelerine girerek 2021 yılında alanında 18 önemli ödül ve başarı kazandı. Yenilikçi şirket...

Devamını oku
Haziran ayı alışveriş trendleri
E-ticaret

Haziran ayı alışveriş trendleri: Yaza nasıl hazırlandık?

Yazar: DIGITAL REPORT

Trendyol Haziran ayı alışveriş trendlerini paylaştı. Yaz dönemiyle birlikte yeni ihtiyaçların ortaya çıkmasıyla, mayo, terlik ve sandaletler, güneş gözlükleri, deniz,...

Devamını oku
Pazar yerleri hangi markalar için uygun değil?
E-ticaret

Pazar yerleri hangi markalar için uygun değil?

Yazar: DIGITAL REPORT

Dev e-ticaret siteleri ve perakendeciler pazar yeri modelini benimseyeli ve ülkemizdeki tüketiciler de bu dönüşümü kabulleneli çok zaman oldu. Ancak...

Devamını oku
Shopify Twitter entegrasyonu nedir?
E-ticaret

Twitter’da alışveriş devri başlıyor

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Shopify Twitter entegrasyonu, Shopify satıcılarının ürünlerini Twitter Profesyonel Hesap'ında listelemelerine ve müşterilerin alışveriş yapması için Shopify ürün sayfasına yönlendirmesine olanak...

Devamını oku

SON YAZILAR

TikTok para kazanma yolları: TikTok Satış Ortaklığı

Dell Technologies yeni Inspiron modellerini piyasaya sürdü

Sony, oyunculara özel geliştirdiği INZONE markasını tanıttı

HUAWEI FreeBuds Pro 2 kulaklıklar ön satışa sunuldu

Gelişmiş kötü amaçlı yazılım ToddyCat, üst düzey kuruluşları hedefliyor

Huobi Incubator, Web3 Hackathon etkinliğini başlatıyor

Fortnite ve Rocket League, Fall Guys ile iş birliği yapıyor

Ticaret Bakanlığı’ndan e-ihracat sektörüne reklam desteği

15 ülkeye yerli yazılım ihracatı

Siber suçluların gözü KOBİ’lerde

ÇOK OKUNANLAR

İçerik bulunamadı

SON REHBERLER

Metaverse emlak danışmanlığı nasıl yapılır?

Overwatch 2 beta giriş hatası nasıl düzeltilir?

Fall Guys ödül hatası nasıl düzeltilir?

Facetime ekran paylaşma nasıl yapılır?

F1 22 fragmanı yayınlandı

Spotify karaoke özelliği nasıl kullanılır?

Overwatch Support a Streamer etkinliği ile ücretsiz bir görünüm kazanın

Instagram Üzgünüz İsteğinizle İlgili Bir Sorun Oluştu hatası ve çözümü

İnternet hafızasından silinmek için ne yapmalı?

PlayStation Plus Temmuz 2022 oyunları sızdırıldı

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

Go to mobile version