WhatsApp tarafından kullanıma sunulan yeni Sepetler özelliği, uygulama içi alışverişi oldukça basit bir hale getirecek. Kullanıcılar, satın almak istedikleri ürünleri alışveriş sepetlerine ekleyebilecek ve bu sepeti tek bir mesaj halinde satıcıya gönderip sipariş verebilecekler.
- WhatsApp kaybolan mesajlar özelliği nasıl kullanılır?
- WhatsApp, depolama alanı yönetimi özelliğiyle gereksiz dosyaları silmeyi kolaylaştıracak
- WhatsApp’a süreli mesajlar özelliği geliyor
WhatsApp, koronavirüs salgını ile birlikte daha da hareketlenen e-ticaret sektörüne oldukça önemli bir özellikle destek sunuyor. Sepetler ismi verilen bu özellik, kullanıcılar WhatsApp üzerinden bir alışveriş sepeti oluşturabilmelerine imkan sağlıyor. Verilen bilgilere göre kullanıcılar bu özellik sayesinde, tek bir mesajla satın almak istedikleri birden fazla ürünü, satıcıya ulaştırabiliyorlar.
WhatsApp Sepetler özelliği, hali hazırda uygulama içerisinde yer alan kataloglar özelliği ile birlikte çalışıyor. Kullanıcılar, bir işletmenin ürünlerine, bu kataloglar aracılığı ile göz atarken, istedikleri ürünleri, direkt olarak bir alışveriş sepetine ekleyebiliyorlar. Sepete eklenen ürünler daha sonra tek bir mesaj olarak, satıcıya iletiliyor. Bu sayede mağazalar da tek bir mesaj üzerinden toplu siparişler alabiliyor.
WhatsApp Sepetler, tüm dünyada kullanıma sunuldu
WhatsApp Sepetler özelliği, bugün itibari ile tüm dünyadaki kullanıcıların kullanımına sunulmuş olacak. Yani bütün WhatsApp kullanıcıları bundan böyle, WhatsApp üzerinden bir alışveriş sepeti oluşturabilecek. Facebook bünyesinde bulunan bu dev platform, koronavirüs salgını ile birlikte daha da yaygınlaşan internet üzerinden alışveriş alışkanlığını, bu sayede daha da kolay bir hale getirmiş olacak.
WhatsApp, ilk olarak bir mesajlaşma uygulaması olarak düşünülse de, giderek oldukça kapsayıcı bir platform haline geliyor. Bugün dünya üzerindeki pek çok işletme, Facebook ve WhatsApp üzerinden sipariş alıyor, müşterilerine ulaşıp onlara kataloglar sunuyor.
Şirket tarafından verilen bilgilere göre, ekim ayı sonundan itibaren 175 milyondan fazla kişi, her gün bir WhatsApp Business hesabına mesaj göndermek için uygulamaya giriş yaptı. Bu yılın Temmuz ayı itibari ile dünya çapında 50 milyondan fazla kişi bir WhatsApp Business hesabını yönetir hale geldi.
WhapsApp’ın alışveriş konusunda giderek daha da popüler bir hale gelmesi, şirketin bu ve benzeri özelliklere yatırım yapacağına işaret ediyor. Hali hazırda müşterileri ile iletişim konusunda WhatsApp uygulamasını kullanan pek çok işletme, WhatsApp Sepetler gibi alışverişi kolaylaştıran özellikler sayesinde bu uygulamayı daha aktif bir şekilde kullanacağa benziyor.