E-ticaret yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı
E-ticaret markalarının global yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı. Yılın ilk yarısında 62 milyon dolar yatırım yapmayı planlayan...
Read moreDetailsE-ticaret markalarının global yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı. Yılın ilk yarısında 62 milyon dolar yatırım yapmayı planlayan...
Read moreDetailsAmazon DSP reklam modeli artık Türkiye'de. Publicis Groupe Türkiye, Amazon Türkiye iş birliğiyle Ocak ayında gerçekleştirilen Amazon Ads Academy sertifika...
Read moreDetailsE-ticaret’in yeni dünyası Metaverse’e kurulacak. Pandemi ile dijital dönüşümünü hızla tamamlayan perakende sektörü, kusursuz müşteri deneyimine giden uygulamaları ve yeni...
Read moreDetailsE-ticaret son 2 yıldır tarihinin en hızlı büyümesini yaşıyor. Pandemi etkisinin en yoğun hissedildiği 2020 yılında online alışveriş harcamaları bir...
Read moreDetails2021 yılına dair yeni Türkiye'de pazarlama verileri ortaya çıktı. AppsFlyer bugün, oyun alanındaki temel eğilimler ile ilgili bir rapor olan...
Read moreDetailsClickMeLive yatırım almaya devam ediyor. Geçen yılın haziran ayında kurulan ve Türkiye’de online alışverişi eğlenceli video içerikleriyle zenginleştirip, canlı yayın...
Read moreDetailsİhracat konusunda kapsamlı ve özel paketleri ile QNB Finansbank, AliExpress ile yaptığı iş birliğini 2022 yılında da yenileyerek e-ihracat için...
Read moreDetailsZ kuşağına ulaşmak için e-ticaret firmalara nelere dikkat etmeli sizler için derledik. Pazar araştırma şirketi Qualtrics'in en son verilerine göre,...
Read moreDetailsTikTok Tactics, başarılı bir TikTok pazarlama stratejisinin nasıl oluşturulacağını açıklıyor. Platform, pazarlamacılar için marka tanıtımı ve gelişimi için platformdan en...
Read moreDetailsYeni “Katalog Destekli Alışveriş Lensleri”nin lansmanını yapan Snapchat, yeni AR (Artırılmış Gerçeklik) özellikleri ile e-ticareti bir sonraki seviyeye taşımayı hedefliyor....
Read moreDetailsSosyal medya pazarlama stratejileri günümüz ticaret anlayışı için hayati önem taşıyor. Dijitalleşme hızı her geçen gün baş döndüren şekilde artıyor....
Read moreDetailsElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD), 2022 hedeflerini açıkladı. E-ticaret sektöründe pandeminin etkisiyle 2020 yılında başlayan büyüme trendi 2021 yılında da...
Read moreDetailsMeta, Facebook Mağazaları, Facebook Sayfaları veya Instagram profilleri veya Facebook Marketplace üzerinden uygulamalarında ürün veya hizmet satmak isteyen tüm firmalar...
Read moreDetailsPinterest'in erkek kullanımı sabit bir oranda artıyor ve site şu anda 25 ila 54 yaş arasındaki ABD'li erkeklerin yaklaşık %27'sine...
Read moreDetailsHepsiburada’nın yeni nesil ödeme sistemi Hepsipay Cüzdanım’ın bütçeleri rahatlatıp hayatları kolaylaştırmaya yönelik yeni ürünü, Hepsipay Cüzdanım uygulaması üzerinden müşterileriyle buluştu....
Read moreDetails