Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Marka

Türk yazılım şirketi Next4biz 10 yılda 13 kat büyüdü

Next4biz yeni nesil CRM ve BPM yazılımıyla Dünya devlerine meydan okuyor

Yazar: DIGITAL REPORT
05/01/2022
Kategori: Marka
Türk Yazılım Şirketi Next4biz 10 yılda 13 kat büyüdü
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • Türk mühendislerin geliştirdiği “Yeni Nesil CRM ve BPM” yazılımıyla dünya devlerini sollamak istiyor
  • “Dünya ölçeğindeki ilk 10 yazılım şirketi arasında gururla yer alacağız!”
  • Next4biz CRM’e göre müşteri canlı bir varlık olduğu kadar dijital bir varlık
  • Pazarlama ve satış ekipleri koordineli çalışabiliyor
  • Esnek ve Uçtan Uca Dijital Müşteri Hizmetleri
  • Sürdürülebilir dijitalleşmenin en somut uygulama alanı Next4biz BPM

Dijital kırılımı Covid-19 pandemisiyle derinden yaşayan dünya, dijital tüketici ve müşteri kavramlarını daha belirgin hale getiriyor. İş dünyası bir yandan karlılığını korumaya çalışırken, dönüşümü tetikleyen bu dijital hıza da ayak uydurmaya çalışıyor. Kurumsal organizasyonlarda iş yönetim süreçlerinin, satış süreçlerinin, satış sonrası hizmetlerin, müşteri yönetim ve şikayet sistemlerinin uçtan uca dijitalleşmesi artık bir zorunluluk olarak kabul ediliyor. Ancak bu dönüşümlerin günü kurtaran yalın çözümlerden öte, esnek ve geleceğe hızla entegre olan kurumsal yazılımlarla sağlanması önem taşıyor.

Türk mühendislerin geliştirdiği “Yeni Nesil CRM ve BPM” yazılımıyla dünya devlerini sollamak istiyor

Finans, sigorta, e-ticaret, telekom, enerji, perakende, otomotiv, havayolları, lojistik, imalat, kamu yönetimi gibi farklı sektörlerde  faaliyet gösteren 400’ü aşkın kurumda, 150.000’den fazla çalışan  tarafından kullanılan Next4biz, 2022’de vites büyüterek dijital dönüşüme dünyada da büyümeye devam edecek. No-code kurumsal çözümlerin mimarı olan Next4biz; İş Süreçleri Yönetimi (BPM), Müşteri Hizmetleri Yönetimi (CSM) ve Pazarlama ve Satış Yönetimi (CRM) alanında geliştirdiği SaaS yazılım ürünleriyle 10 yılda 13 kat büyüdü. Şirket, 2022’de de büyüme ivmesini sürdürerek global markalaşma stratejisi kapsamında yurt dışı ofislerine yatırım yapmayı sürdürecek.

AdvertisementAdvertisement

“Dünya ölçeğindeki ilk 10 yazılım şirketi arasında gururla yer alacağız!”

“İki temel sloganımız var: No-code no cry! ve Less IT Dependency”” diyen Next4biz Kurucu Ortağı Tamer Gülce şunları ifade ediyor: “Next4biz olarak, yerli mühendislik gücümüzle geliştirdiğimiz no code CRM ve BPM yazılımlarımızı iş dünyasıyla buluşturduk. Nitekim inovatif ürünlerimiz bugün dijital dönüşümü derinden hisseden ve bu dönüşümü yönetmek isteyen 400’ü aşkın öncü kurum tarafından tercih ediliyor. Geliştirdiğimiz yeni nesil CRM başta olmak üzere BPM ve CRM yazılımlarımızı organizasyonlarının kalbine yerleştiren tüm şirketler, geçmişte kullandıkları çözümlere göre çok daha verimli bir deneyim yaşadıklarını ve ürünün esnekliği sayesinde IT bağımlılıklarının azalmasından duydukları mutluluğu net biçimde ifade ediyorlar. Next4biz olarak iş dünyasından aldığımız cesaretle Türk yazılım sektörü için yeni bir hedef belirledik. 10 yıl içinde, dünya ölçeğindeki ilk 50 yazılım ürünü arasında Türk mühendislik gücüyle geliştirilmiş en az  5 ürün yer alacak. Ve biz Next4biz olarak dünya ölçeğindeki ilk 10 yazılım şirketi arasında gururla yer alacağız. Çünkü Next4biz hem bir CRM hem bir BPM ürünü. CRM ve BPM ürünlerinin bilinen kalıplarının dışında, hem Türkiye’de hem de dünyada bu alandaki paradigmayı kökünden sarsan bir ürün. Ürünümüzün esneklik gücüyle hedefimize ulaşacağımızdan şüphemiz yok.”

Türk Yazılım Şirketi Next4biz 10 yılda 13 kat büyüdü
Türk Yazılım Şirketi Next4biz 10 yılda 13 kat büyüdü

Next4biz CRM’e göre müşteri canlı bir varlık olduğu kadar dijital bir varlık

Next4biz CRM, geleneksel CRM yazılımlarından farklı olarak işe müşteri bilgilerinin tekilleştirilmesi ve konsolidasyonu ile başlıyor. Müşteri bilgilerini tekilleştirme kurumlar için büyük bir sorun. Kurumlar müşteri bilgilerini ERP’lerde, mağazacılık veya e-ticaret uygulamalarında veya farklı uygulama ve sistemlerde saklıyor. Bu durum günün sonunda şirketlerin müşteriyi doğru anlama olasılıklarını düşürüyor.

Next4biz, tüm bu sistemlerdeki müşteri bilgisini tekilleştirerek birleştiriyor. Bu veriler şirketlerin müşterilerini daha yakından tanımalarını ve anlamalarını sağlayarak müşterilerine özel hizmet ve kampanya sunmalarını sağlıyor. Tekilleştirme ve konsolidasyon sayesinde, kurumlar uygulamadan uygulamaya geçmeden, tüm müşteri bilgilerini tek ekranda yönetebiliyor.

Günümüzde müşterinin dijital bir varlık olarak da değerlendirilmesinin kritik olduğunu belirten Tamer Gülce, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Pazarlamada meşhur bir örnek vardır neredeyse herkes bilir. Erkeklerin alışveriş deneyimlerine bakarak, pazar günleri bebek bezlerinin yanına bira koyma ile ilgili. Yeni nesil Next4biz CRM’in geleneksel CRM’lerden temel farkı işte burada çıkıyor. Çünkü pazar günleri alışverişe çıkan babalar, yine bebek bezi alıyorlar ama artık onlar online dünyada tıklayan, sayfa sayfa gezen, dijital olarak iz bırakan canlılar. İşte Next4biz CRM’in en önemli farkı burada çıkıyor. Müşterinin dijital davranışları da müşteri verisi. Segmentasyonda, hatta scorecard oluşturmada geleneksel verilerin yanı sıra dijital ayak izlerini de kullanabiliyor.”

Pazarlama ve satış ekipleri koordineli çalışabiliyor

Next4biz, geleneksel CRM’lerle yaşanmış deneyimleri doğru analiz ederek pazarlama ve satış alanlarındaki paradigmayı da önemli ölçüde değiştiriyor. Next4biz’in all-in-one olarak sunduğu yeni nesil CRM’de müşteri yönetimi, kampanya yönetimi ve görev yönetimi modülleri de CRM’in içinde yer alıyor. Böylece pazarlama ve satış ekiplerinin koordine çalışmasını sağlanıyor. Next4biz CRM’de yer alan satış yönetimi ve fırsat yönetimi modülleri ise B2B ve B2C fark etmeksizin her iş modelinde, e-posta ile pazarlama-satış faaliyetlerini yönetme ya da spreadsheetlerle müşteriye ilişkin tahminlerde bulunma devrini kapatıyor.

Esnek ve Uçtan Uca Dijital Müşteri Hizmetleri

Next4biz’in iş akışları ve formları her kategori için ayrı ayrı özelleştirilebiliyor. Böylece şikayetin çözümünde görev alacak birim, tedarikçi ya da paydaşa görevleri otomatik atayabiliyor, onlara süreler verip gecikmeleri yönetmenizi sağlıyor. Böylece şirketler şikayeti tek bir platformdan yönetiyor müşteri de süreci takip edebiliyor bu sayede süreç uçtan uca raporlanabilir bir yapıya dönüşüyor.

Şirketler, Next4biz’in self servis müşteri hizmetleri özelliğini internet sayfasına, müşteri portalına, online şubeye, mobil uygulamaya ya da e-ticaret sitesine rahatlıkla taşıyabiliyor. Bildirimleri tek kanaldan yönetilebilir hale getiren Next4Biz CSM sayesinde, müşteri şikayetin durumunu sormak için çağrı merkezini ararken agent cevap vermeden Next4biz müşteriyi tanıyor ve tüm kanallardaki geçmişini agentın önüne getirerek müşteriye hızlı ve etkin yanıt vermesini sağlıyor.

Sürdürülebilir dijitalleşmenin en somut uygulama alanı Next4biz BPM

Next4biz’in kurumsal süreç yönetimi çözümü Next4biz BPM ile sürdürülebilir ve kesintisiz dijitalleşme mümkün. Kurumlar Next4biz BPM sayesinde iş akışlarını ve iş akışlarının ihtiyaç duyacağı veri yapılarını, arayüz puanlarını, iş kurallarını, yetkileri ve servis seviyelerini sürükleyip bırakarak, kod yazmadan tasarlayabiliyor ve bu tasarımları birer uygulamaya dönüştürebiliyor.

Next4biz BPM sadece bir iş akış uygulaması ya da sadece mevcut ve istenen süreçlerin çizilebileceği modelleme araçlarından farklı olarak iş süreçlerini dijitalleştirebilen, IT bağımlılığını azaltarak tasarlanan süreçleri bir uygulamaya dönüştüren ve böylece kurumlara çeviklik kazandıran ve rekabet avantajı yaratan bir platform olarak öne çıkıyor.

Next4biz’i daha yakından tanımak için web sitesini ziyaret edebilir, ürünler hakkında daha detaylı bilgi almak için online toplantı talep edebilirsiniz.

Etiketler: BPMbüyümeCRMcsmkurumsal çözümNext4bizNext4biz BPMNo-codesaas yazılımsürdürülebilirlikteknolojiTeknolokiTürk Yazılım Şirketiyazılım

İLGİLİ YAZILAR

Acer Chromebook Spin 714 ve Acer Chromebook Tab 510: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Acer, dönüştürülebilir premium Chromebook dizüstü ve Chromebook tablet bilgisayarlarını tanıttı

Yazar: DIGITAL REPORT

Yeni Acer Chromebook Spin 714 ve Acer Chromebook Tab 510, Acer Chrome OS ile, kullanıcıların uzaktan çalışma, eğlence ve hareket...

Devamını oku
TSMC Singapur fabrikası global işlemci krizine çözüm olabilir mi?
Teknoloji

TSMC Singapur fabrikası global işlemci krizine çözüm olabilir mi?

Yazar: Barış Selman

Wall Street Journal'ın haberine göre, milyarlarca dolarlık bir TSMC Singapur fabrikasının eşiğindeyiz. Tayvan Yarı İletken Üretim Şirketi (TSMC), dünya çapındaki...

Devamını oku
Acer Swift 3 OLED, Spin 5 ve Spin 3: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Acer, OLED ekranlı ve 12. Nesil Intel Core H serisi işlemcili yeni Swift 3 dizüstü bilgisayarını duyurdu

Yazar: DIGITAL REPORT

Şık ve estetik ekran tasarımı güçlü performans özellikleri ile birleştiren Acer Swift 3 OLED hareket halindeki profesyoneller için ideal bir...

Devamını oku
Dünyaca ünlü Evangelion karakterleri sınırlı süreyle PUBG MOBILE’da
Teknoloji

Dünyaca ünlü Evangelion karakterleri sınırlı süreyle PUBG MOBILE’da

Yazar: DIGITAL REPORT

PUBG MOBILE’da, yeni 2.0 güncellemesiyle oyuncular sınırlı bir süreyle ikonik anime serisi EVANGELION karakterleriyle savaşabilecek. Savaş alanında daha fazla tedarik...

Devamını oku

SON YAZILAR

Acer, dönüştürülebilir premium Chromebook dizüstü ve Chromebook tablet bilgisayarlarını tanıttı

TSMC Singapur fabrikası global işlemci krizine çözüm olabilir mi?

Acer, OLED ekranlı ve 12. Nesil Intel Core H serisi işlemcili yeni Swift 3 dizüstü bilgisayarını duyurdu

Dünyaca ünlü Evangelion karakterleri sınırlı süreyle PUBG MOBILE’da

Singapur Yüksek Mahkemesi’nden Bored Ape NFT satışına engel

iPhone 14 lansman tarihi ortaya çıktı

Karşılaştırma: Google Pixel 6a vs Apple iPhone SE 2022

OPPO birinci çeyrek sonuçlarına göre dünyada dördüncü sırada

Yeni Netflix Dizisi Kuş Uçuşu’ndan ilk kareler

Google’ın yapay zekâsı, sizi iş görüşmelerine hazırlayacak

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement

ÇOK OKUNANLAR

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor
Teknoloji

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor

Madonna NFT dünyasına katıldı
Kripto

Madonna NFT dünyasına tüm “çıplaklığıyla” katıldı

WOO X: Nedir?
Kripto

WOO X şimdi Türkçe!

Twitter'da "beni kim engelledi" sorusunun yanıtını öğrenin
Teknoloji

Twitter’da “beni kim engelledi” sorusunun yanıtını öğrenin

SON REHBERLER

Lost Ark Chicken Festival rehberi: Wild Wing Island, ödüller ve daha fazlası

WWE 2K22 güncellemesi nasıl yapılır?: 1.12 yama notları

Borderlands 3 Epic Games’te ücretsiz oldu: Steam ile nasıl cross-play yapılır?

Borderlands 3 ile Gearbox Software SHiFT hesabı nasıl oluşturulur?

TikTok ve Snapchat’te Neon Lines filtresi nasıl kullanılır?

Fortnite Hafif Makineli Tüfek nerede bulunur?

Vivo’nun yeni amiral gemisi tanıtıldı: X80 Pro

Twitter’da takipçi nasıl arttırılır?

En iyi sosyal medya yönetim programları (2022)

Twitter’da video nasıl gömülür?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement
Go to mobile version