Morhipo’nun, Morhipo.com için hazırladığı yeni reklam kampanyası “Her şeyin değil, stilin adresi Morhipo” söylemiyle yayına girdi. Morhipo.com’nun online alışverişlerde müşteriyi zorlayan karmaşayı ortadan kaldıracak çözümleri sunduğunu vurgulayan reklam filmi PunchBBDO imzası taşıyor.
Elbise ararken matkap görmek istemeyenler için
- İkinci el araç firması VavaCars, yeni reklam filmini yayınladı
- Arçelik Ultra Hijyen Serisi reklam filmi yayında
- Armut.com, “İyi ki Yanımızda” reklam filmini yayınladı
Morhipo.com, müşterilerin online alışveriş esnasında yaşadığı karmaşayı ve yapmak istediğin moda alışverişini yapmadan önceki keyifsiz dakikaları konu eden yeni reklam filmi, karmaşalarda kaybolmadan alışverişin keyfini çıkarmak için en doğru adresi veriyor. Morhipo yayınladığı bu reklam kampanyası ile elbise ararken matkap, ayakkabı seçerken silikon tabancası görmek istemeyenleri ve tüm bu karışıkları es geçerek sadece stilin adresi olan Morhipo.com’a davet ediyor.
“Her şeyin değil, stilin adresi Morhipo” başlığıyla yayına giren kampanyanın yaratıcı ajansı PunchBBDO, yapım şirketi Depo Film. Yönetmen koltuğunda ise Elif Kalkan var.
https://www.youtube.com/watch?v=V7bs5If9d2U&feature=emb_logo
Reklam Künyesi
Reklamveren: Boyner Grup / Morhipo
Reklamveren Temsilcileri: Nurçin Koçoğlu, Yasemin Alpagut, Gamze Dayı
Reklam Ajansı: PunchBBDO
CCO: Ali Musa Paça
Yaratıcı Yönetmen: Mert Şentürk
Yaratıcı Ekip Lideri: Mehmet Güven
Sanat Yönetmeni: Hazel Eren
Müşteri Ekibi: Gülin Erdoğan, Livya Kuyumcuoğlu
Prodüksiyon: Koray Öztürk, Beray Odabaşı
Strateji: Beliz Atalay
Yapım Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Elif Kalkan